1

Onderwerp: waterig worden

mijn meest succesvolle vulling hier in de omgeving is mijn citroencreme.... ik heb vele ideeën over vullingen maar heb soms schrik ze waterig worden.... of plat worden gedrukt tss 2 lagen zoals bv chocomousse.... iemand tips of ervaring betreft dit onderwerp????

Re: waterig worden

Hoi,

Een andere lekkere vulling is citroenbavarois. Ik ben gek op citroensmaak. Bavarois wordt niet waterig, omdat het indikt.
Enig nadeel is dat de vulling na 1 dag op moet zijn, omdat er slagroom in verwerkt zit.

Re: waterig worden

Wat wordt er waterig?
En wat wordt er platgedrukt?

Als je zondigt zondig dan lekker

4

Re: waterig worden

lang delftje schreef:

Wat wordt er waterig?
En wat wordt er platgedrukt?

de vulling tussen twee lagen biscuit, en bv mascarponemousse... als je die maakt en na uurtje wil smeren... of pas volgende dag.... komt er dan geen laagje water op de
een goed voorbeeld is saroma... als je die opklopt en pas dag later gebruikt... of ligt het dan aan iets wat verkeerd gedaan word

5

Re: waterig worden

heb ondertussen het recept van hemelse modder gemaakt en dat blijft een mooie laag tussen 2 lagen biscuit.. :-) dus dat is al super... ik hou er van als men de biscuit aansnijdt dat er mooie laagjes te zien zijn vandaar hier mijn vraag dat ik gesteld had
alvast bedankt voor de reactie die jullie gaven