Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Baklataart schreef:

lieve dollelollypop, hoe gaat het nu met je ?
als het goed is moet je nog een paar kuren voor de operatie, of heb ik het mis?
wil je toch op deze manier laten weten dat ik aan je denk en je alle kracht en sterkte toe wens.

als ik aan je denk dan denk ik wij gaan maar verder met alles en jij moet toch elke week naar het zh voor een kuur en waarschijnlijk ook nog naar artsen of andere onderzoeken, dat is een hele belasting voor je!!
en nu het weer kouder word denk ik , zou je nog zwemmen zo in de ochtend zo vroeg :think:

laats kwam er een baksel voorbij in jou stijl ach dan denk ik dubbel aan je!!

heel veel sterkte en ik denk veel aan je!!


Wat lief van je dankjewel :)

Dit is mijn berichtje dat ik op facebook gep[laatst heb en dat geld natuurlijk ook voor jullie hier die aan mij denken :)

Ik heb nog 3 Chemo's te gaan waarvan de laatste op 25 oktober.
De tumor is van de 3,6 cm naar de 2,6 cm verkleint dus het heeft iets gedaan.
Het wordt ( gelukkig ) een borst besparende operatie ( die als alles volgens plan verloopt ) uitgevoerd wordt op 16 november waarop ik dezelfde dag weer naar huis mag.
Vanaf 5 december zal ik dan aan de bestraling beginnen.
Dat zijn er 21 en zal 4 weken duren.
Als het goed is ben ik dan in Januari klaar met de behandeling en hoop ik een goed 2017 in te gaan :)

Alvast iedereen die mij tot nu toe altijd tot steun geweest zijn en mij waarschijnlijk blijven steunen tot het laatst :) ontzettend bedankt en echt erg lief van jullie allemaal.
Niet alleen door mezelf maar zeker ook door alle steun van jullie hebben ertoe bijgedragen dat ik hier zo goed doorheen kom.
Ik ben dankbaar en blij dat ik hier doorheen ga komen al had ik niet anders verwacht.

Inmiddels heb ik dit weekend meteen om het te vieren mezelf eens voor het eerst op vlaaien gericht want die had ik nog nooit gemaakt en wilde wat bakken voor thuis :)

Groetjes en bedankt voor jullie interesse, erg lief <3

52

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Wat een ontzettend fijn nieuws om te lezen, echt wat zal dat je goed doen.
En zeker ook deze laatste maanden denk ik aan je en ik hoop echt dat alles volgend plan mag verlopen !!

Kracht en sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je gezin  :)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Baklataart schreef:

Wat een ontzettend fijn nieuws om te lezen, echt wat zal dat je goed doen.
En zeker ook deze laatste maanden denk ik aan je en ik hoop echt dat alles volgend plan mag verlopen !!

Kracht en sterkte voor jou en natuurlijk ook voor je gezin  :)


Dankjewel en ja de chemo's zijn bijna voorbij en dat vind ik het ergste dus de rest zal ook niet meevallen maar is zeker niet zo zwaar als de chemo lijk mij.
Het herstel zal ook aardig wat tijd in beslag nemen en sommige dingen komen ook niet meer goed maar zolang ik maar beter wordt vind ik het allemaal goed :)

En dan kunnen we in ieder geval het jaar 2017 goed beginnen dus ik ben blij, dankbaar en tevreden :)