Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

lady-vall schreef:

Superfijn dat het meeviel, ben echt heel blij voor je. Hopen dat het nu een stijgende lijn blijft


Dankjewel Daar gaan we maar vanuit :)
Op naar het beter worden al zal dat nog wel een jaartje duren voor ik helemaal klaar ben :)

27

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Wat fijn dat je je zo voelt, raar om te zeggen je krijgt immers een chemo kuur, maar je begrijpt wat ik bedoel.

en ik hoop dat je even de tijd hebt om op krachten te komen voor de volgende en dat je toch ook nog kan zwemmen, dat vind ik echt knap van je !!

en ook al ken ik je alleen van het forum , dat maakt niks uit, ik denk aan je en leef met je mee hoor :)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

lady-vall schreef:

Superfijn dat het meeviel, ben echt heel blij voor je. Hopen dat het nu een stijgende lijn blijft

Dankjewel dat hoop ik ook :)
Er is in ieder geval weer een beetje goed nieuws bijgekomen want ik ben geen gen drager dat betekent dat als de chemo aanslaat ik toch een borstbesparende operatie ga krijgen na de chemo.
Dat scheelt al de helft  ;)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Baklataart schreef:

Wat fijn dat je je zo voelt, raar om te zeggen je krijgt immers een chemo kuur, maar je begrijpt wat ik bedoel.

en ik hoop dat je even de tijd hebt om op krachten te komen voor de volgende en dat je toch ook nog kan zwemmen, dat vind ik echt knap van je !!

en ook al ken ik je alleen van het forum , dat maakt niks uit, ik denk aan je en leef met je mee hoor :)


Dankjewel dat is lief van je en ja zemmen doe ik nog steeds al heb ik nu geen  haar meer dus vond het wel even eng om met een haarband en badmuts te gaan zwemmen want er moest wel een beetje haar onder die badmuts uitkomen anders voel ik me echt zo'n patient en dat wil ik absoluut niet.
Ik heb nooit een muts op dus dat was wel even angstig want je krijgt dan toch die blikken.
Een persoon vroeg of ik die muts voor een speciale reden ophad haha dus heb het verteld maar ik denk als ze het eenmaal weten dat ook weer snel voorbij is :)

30

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Vind het erg fijn dat je tweede kuur is meegevallen en ik hoop dat de rest ook zo goed gaat. Ook ik denk vaak aan je en hoop dan dat het goed met je gaat.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

31

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Wat fijn dat je tweede kuur is meegevallen!

Lastig hè, die blikken (die trouwens heus wel meevallen, maar zo voelt het niet). Toch niks van aantrekken hoor! Je hebt al genoeg aan jezelf om je druk te gaan maken om wat anderen denken. Zij zijn met twee tellen toch alweer met hun hoofd bij de boodschappen die ze na het zwemmen gaan doen, of zoiets. Je hoeft je niet te verstoppen, je bent gewoon mooi, met of zonder haar.

Ik had er ook last van, met de rolstoel en een voet die eruit zag alsof ie er af viel. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik het me veel energie scheelde als ik niet ook nog eens moest bedenken wat anderen wel niet zouden denken. Dat doen ze maar lekker zelf. ;)

Succes met je volgende kuur!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

vonn schreef:

Vind het erg fijn dat je tweede kuur is meegevallen en ik hoop dat de rest ook zo goed gaat. Ook ik denk vaak aan je en hoop dan dat het goed met je gaat.

Groetjes Vonn


Dankjewel Vonn ook erg lief van jou en inderdaad hoop ik ook dat het allemaal zo blijft gaan :)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Pooh schreef:

Wat fijn dat je tweede kuur is meegevallen!

Lastig hè, die blikken (die trouwens heus wel meevallen, maar zo voelt het niet). Toch niks van aantrekken hoor! Je hebt al genoeg aan jezelf om je druk te gaan maken om wat anderen denken. Zij zijn met twee tellen toch alweer met hun hoofd bij de boodschappen die ze na het zwemmen gaan doen, of zoiets. Je hoeft je niet te verstoppen, je bent gewoon mooi, met of zonder haar.

Ik had er ook last van, met de rolstoel en een voet die eruit zag alsof ie er af viel. Maar ik kwam tot de conclusie dat ik het me veel energie scheelde als ik niet ook nog eens moest bedenken wat anderen wel niet zouden denken. Dat doen ze maar lekker zelf. ;)

Succes met je volgende kuur!

Dankjewel voor je berichtje en ja ik weet het je moet je ook niks van anderen aantrekken maar die blikken is dan toch wel even eng.
Maar omdat er haar onder mijn muts vandaan komt lijk ik toch niet echt op een kankerpatient dus dan vragen mensen zich toch af wat er dan aan de hand is want je hebt nog wel haar.
Ik vertel dan maar gewoon dat dat een haarband is en als ik mijn muts afdoe je een grote ronde kale plek zie zitten haha dan snappen ze het wel.

De kuur is beter verlopen dan verleden keer want ik was niet misselijk of moest spuugen.
Heb nu wel last van spieren en botten maar ach dat nemen we maar op de koop toe :)
Het zal wel weer overgaan moet ik maar denken.
Dankjewel voor je berichtje en ja een rolstoel is ook niet prettig lijk mij.
Hoop dat het met je voet weer goedgekomen is :)

34

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Hoe gaat het met je Marion?

Denk nog steeds aan je hoor en hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat en dat je nog kan genieten van het zwemmen.

Heel veel sterkte met de komende kuren en denk aan je hoor!!
https://s31.postimg.org/yzu713vaf/IMG_20160709_143525.jpg

35

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Ik denk ook nog aan je. Mis je mooie baksels, maar dat is natuurlijk minder belangrijk nu. Ik hoop van harte dat het goed met je gaat.
Knuff

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

36

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Hier nog iemand die aan je denkt. Ik hoop dat al onze positieve gedachten je bereiken.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Hallo meiden

Erg lief van jullie dat er aan me gedacht wordt echt waar.
Het gaat redelijk met me maar dat is mijn eigen schuld.
Ik was gisteren de hele dag wat beroerd en had ook pijn maar achteraf kwam ik vanmorgen tot de ontdekking dat ik gisterochtend mijn medicijnen was vergeten ( erg slordig van me ).
Ik was om 6.00 uur gaan zwemmen tot 8.30 uur wat ik elke ochtend doe maar daarna moest ik mijn moeder meteen door naar de kapper brengen, snel douchen en haar weer ophalen waardoor ik helemaal vergeten was mijn medicijnen in te nemen en dat was toch wel erg belangrijk was ik vanmorgen achter gekomen.
Nu begrijp ik ook waarom ik gisteren niet helemaal in de stemming was :)

Dit gaat me in ieder geval niet meer gebeuren want weet niet hoe ik zo slordig heb kunnen zijn.
Zo zie je maar weer dat deze medicijnen heel goed werken tegen de bijwerkingen.

Ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes weer want vind het echt heel lief dat jullie meeleven dankjewel :)

Voor allen een heel mooi weekend toegewenst en geniet van je vakantie en het mooie weer :)

38

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

oh, oh jeetje dat is ook een verhaal zeg !! maar nu weet je gelijk dat ze wel degelijk nodig zijn de medicijnen.
hoop dat het niet meer gebeurd voor je maar dat zal wel niet .

En dat je nog steeds elke ochtend zwemt, ik vind het normaal al fantastisch maar nu echt petje af hoor, ik heb bewondering voor je :)

ook ik wens jullie ondanks alles een fijn weekend en veel sterkte natuurlijk en denk aan je zelf :)

39

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Jeetje, nou dat zal één keer zijn en nooit meer dat je je medicijnen vergeet.

Echt super dat je nog steeds gaat zwemmen, en betekent misschien ook dat je je daar goed genoeg voor voelt.

Blijf aan je denken

Help mijn vrouw heeft een hobby

40

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Jeetje, nou dat zal één keer zijn en nooit meer dat je je medicijnen vergeet.

Echt super dat je nog steeds gaat zwemmen, en betekent misschien ook dat je je daar goed genoeg voor voelt.

Blijf aan je denken en voor juliie ook een fijn en zonnig weekend.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Hartelijk dank weer en nee ik vergeet ze zeker nu nooit meer denk ik haha.
En ja ik voel me inderdaad goed genoeg voor het zwemmen maar dat komt ook omdat het smorgens vroeg al is dus dan ben je uitgeslapen dus ook niet moe.

Het is alleen een dag of 3 na de chemo dat je kleine ongemakken heb maar daarna is er tot nu toe goed doorheen te komen dus als het zo blijft dan ben ik al tevreden :)

Fijne zondag allen :)

42

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

het is al weer een paar weken geleden dat we je een berichtje stuurde  maar niet uit mijn gedachten hoor!!

ik hoop echt dat het , natuurlijk naar omstandigheden, goed met je gaat en dat jullie als gezin de zomer nog een beetje fijn door kunnen brengen.

ben benieuwd of je nog steeds zwemt s'ochtends, als de wekker gaat denk ik er wel eens aan of je al in het water bent zo vroeg :)

weet dat ik aan je denk en vele van het forum met mij en ik mis je leuke baksels en taarten maar dat is minder belangrijk dan je gezondheid hoor!!

heel veel sterkte met alles en heel veel kracht en doorzettingsvermogen gewenst :y  :y

43

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Ik ook Marion, ben het helemaal met Bakla eens, ik denk aan je. Gisterenavond hadden we je heerlijke brownies nog als toetje, bevroren en wel: heerlijk! Sterkte meid!

Tieneke

44

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Hier nog iemand in wiens gedachten je bent. Hoop dat het nog steeds redelijk met je gaat en ben net als bakla benieuwd of je nog steeds zwemt.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Lieve mensen

Ik vind het ontzettend lief dat jullie aan me denken en dat ook even laten weten dus heel hartelijk dank daarvoor.

Ik heb gisteren mijn 1ste lichtere chemo gehad en daar zit een middel in waar je slaperig van wordt dus dat vind ik minder fijn en deze krijg ik nu elke week 12 weken lang.
Van deze kan je tintelende handen en voeten krijgen en spierpijn maar misselijk wordt je van deze chemo niet dus de medicijnen voor de misselijkheid en de spuit voor de witte bloedlichaampjes aan te vullen hoef ik niet meer en dat is ook erg fijn.

Ben de afgelopen 2 weken verkouden, hoesten en keelpijn maar dat hoort ook bij de laatste zware chemo is me verteld dus de weerstand wordt nu wat minder omdat de boel zich opstapelt.

Zwemmen doe ik inderdaad nog steeds elke ochtend dus het wekkertje gaat s'morgens gewoon om 5.15 uur en om 6.00 uur lig ik in het zwembad haha.
Dat blijf ik er inhouden want wil wel actief blijven en hoewel ik toch wel merk dat de vermoeidheid toeslaat vind ik het zwemmen nog steeds erg fijn en wil ik gewoon blijven doen :)

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven want vind het echt heel erg lief van jullie.
Ik sla me er wel doorheen al v alt het niet altijd mee maar het komt goed en dat hou ik voor ogen :)

Liefs van mij en een fijne avond  :D

46

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Zo fijn om even van je te horen. En ik ben zo trots op je dat je nog altijd zwemt! Ik denk er aan dat je er nu in ligt trouwens... brrr... ik doe het je niet na.
Tieneke

47

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

ohhh, Marion ik heb echt diep respect voor je dat je dat nog volhoud, 5.15 je wekker en dan dat koude water in...............

lijkt me wel erg zwaar elke week een kuur en dat je er dan zo slaperig van wordt. wel beter dat je er niet misselijk van word maar om elke week naar het zh te moeten is ook wel zwaar.

je bent wel een echte doorzetter dus komt het zeker goed!!!

heel veel sterkte en kracht en moed en ook veel zwem plezier!!!

48 Laatst bewerkt door Hertje (13-08-2016 12:32)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Mmm, wat heerlijk :p , ze zien er top uit, complimenten weer.  :thumb:  :y

Maar...nu (pas) lees ik door welk traject je moet gaan.
Wat een klap en wat ontzettend verdrietig voor je.
Knap dat je er zo open over bent en dat je zo positief bent.
Enorm veel sterkte, ook voor je naasten. En een voorspoedig herstel gewenst.
Veel digi-knuffels voor jou! xxx

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

49 Laatst bewerkt door dollelollypop (13-08-2016 15:32)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Dankjewel ook Hertje en ja ik ben er op mijn facebook en taartenpagina ook erg open over want wil geen spookverhalen en medelijden want ik blijf gewoon mezelf en sla me er wel doorheen want meer kan je toch niet doen.
Er zijn zoveel mensen die ziek zijn, niet meer beter worden en dagelijks erg veel pijn hebben en als ik me daar dan mee vergelijk dan heb ik helemaal niks te klagen dus dat doe ik ook niet.
Positief blijven is niet moeilijk want ik ben altijd positief dus ook nu want wil voor mijn omgeving niet lastig of vervelend zijn daar heeft niemand iets aan :)

Inderdaad wordt het wat zwaarder Bakla omdat ik nu elke week chemo moet en het zich nu ook gaat opstapelen maar al wat we achter de rug hebben hebben we mooi achter de rug dus komt echt wel goed hoor meiden :)

En nee tante tien er staat bij jouw tijd 5.31 uur en dan ben ik wel uit bed maar ik lig er om 6.00 uur pas in want dan gaat hij open hihi.
Het zwemmen houd me ook op de been want anders doe je niks meer en dat is ook niet goed :)

Allemaal weer ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet een mens goed :)
Nog een mooi weekend en tot later  O-)  :D XXX

50

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

lieve dollelollypop, hoe gaat het nu met je ?
als het goed is moet je nog een paar kuren voor de operatie, of heb ik het mis?
wil je toch op deze manier laten weten dat ik aan je denk en je alle kracht en sterkte toe wens.

als ik aan je denk dan denk ik wij gaan maar verder met alles en jij moet toch elke week naar het zh voor een kuur en waarschijnlijk ook nog naar artsen of andere onderzoeken, dat is een hele belasting voor je!!
en nu het weer kouder word denk ik , zou je nog zwemmen zo in de ochtend zo vroeg :think:

laats kwam er een baksel voorbij in jou stijl ach dan denk ik dubbel aan je!!

heel veel sterkte en ik denk veel aan je!!