1 Laatst bewerkt door dollelollypop (12-06-2016 17:25)

Onderwerp: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Heb nog een aantal pakjes roomboter die naar hun einddatum toegaan dus voor ik vrijdag aan de chemo begin toch nog even proberen wat pakjes op te maken.
Hier zitten in ieder geval al 4 pakjes in dus nog een stuk of 6 te gaan :)

http://myalbum.com/photo/wKTonLphnZjR/360.jpg

http://myalbum.com/photo/awwGQ9wtiRfG/360.jpg

http://myalbum.com/photo/RsIBAqt4wj0n/360.jpg

http://myalbum.com/photo/YLghrPbm4WwZ/360.jpg

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Oefff zoete zondes! Kwijl loopt uit mijn mond  :P  :9

Heel veel kracht en sterkte voor vrijdag en de tijd erna!  :thumb:

Groetjes Kirsten

3

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Oh, dat ziet er weer geweldig lekker uit. Een echte chocobom! Wordt je blij van zeggen ze...nou, dan hoop ik echt dat ze jou wat blijheid geven voor als je de chemo ondergaat. Heel veel succes!!  :y

Enne, die andere 6...?  ;)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Hartelijk dank voor jullie leuke reactie en gaat goedkomen hoor :)

5

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Oh jumm!! Zeker van pinterest? Daar barst het van deze kwijl recepten  ;)  heel veel succes vrijdag!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Titel klonk al heel lekker,
en ziet er ook nog eens heel lekker uit!
Sterkte vrijdag!

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

7

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

ohh, ja hoor het ziet er weer verrukkelijk uit :thumb:  :thumb:

slechte timing altijd van me om op het forum te gaan met een bakkie, dan wil ik er wel een flinke hap van nemen :lol:

maar 4 pakjes boter :rolleyes:  :rolleyes:  dat is een boel :lol:  :lol:

succes met de andere 6 pakjes weet zeker dat daar ook wat lekkers uit voort komt.

en heel veel sterkte vrijdag!!

8

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Ow my! Even kwijlen hoor, Je kan dat lekkers mooi meenemen naar de chemo, dat lust het personeel wel. Ze zijn daar altiijd heel lief, ze verdienen zeker wat lekkers.

Succes vrijdag!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9 Laatst bewerkt door dollelollypop (13-06-2016 14:07)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie leuke reactie van het baksel en vooral ook voor het medeleven en dan nu even de antwoorden :)

Die andere 6 pakjes roomboter daar moet ik nog even wat voor bedenken haha.

Inderdaad van pinterest ( daar staan de beste recepten ) maar had hem lang geleden ook al eens gemaakt :)

4 pakjes roomboter klopt wel maar dan heb ik twee keer het recept genomen en er zit een pakje roomboter in de cookie dough en in de brownie zit ook nog eens een pakje dus weet wat je eet als je dit naar binnen werkt haha want er zit ook nog eens veel suiker in.

Sorry ze liggen al in stukjes in de vriezer haha want als er visite komt dan haal ik er gewoon steeds een paar uit dus het personeel van de chemo afdeling krijgt na de behandeling wel wat lekkers :)
Dan zal ik wat lekkers voor ze maken :)

10

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Wat ziet het er weer geweldig uit. Alleen heel erg zondig met al die calorieën die hier in zitten als ik het zo lees....4 pakjes roomboter....OMG  :lol:

Sterkte met de chemokuur!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Oogstrelend weer, heerlijk! Veel sterkte vrijdag en de dagen daarna.

Tieneke

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Hartelijk dank voor jullie medeleven, erg lief :)

13

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Jeeeeetje, deze zien er ook al zo fantastisch uit. Echt, als ik ideeën wil opdoen, hoef ik alleen maar jouw topics te bekijken. Elke keer weer zo lekker en mooi!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

14 Laatst bewerkt door Tante Tien (18-06-2016 06:17)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Ik kon het niet laten, heb ze gemaakt. Heerlijk! Ook bij mij zitten ze in de vriezer. Ik betwijfel dat ze er lang zullen blijven. Bij mij thuis eten ze brownies gerust bevroren  :nooo:  :nooo  :D  =D

Die van jou zien er trouwens echt een stuk mooier uit. Bij mij zijn de lagen door elkaar gegaan en van de karamel zie ik helemaal niets terug. Nou ja, je moet altijd je meerdere erkennen he?

Tieneke

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Tante Tien schreef:

Ik kon het niet laten, heb ze gemaakt. Heerlijk! Ook bij mij zitten ze in de vriezer. Ik betwijfel dat ze er lang zullen blijven. Bij mij thuis eten ze brownies gerust bevroren  :nooo:  :nooo  :D  =D

Die van jou zien er trouwens echt een stuk mooier uit. Bij mij zijn de lagen door elkaar gegaan en van de karamel zie ik helemaal niets terug. Nou ja, je moet altijd je meerdere erkennen he?

Tieneke


haha Tieneke wat leuk dat je ze ook gemaakt hebt.
En ach aldoende leert men hè en volgens mij is mijn caramel ook naar beneden gezakt hoor dus het ligt niet aan jou :)
Nou ik denk dat deze bevroren toch iets te hard is om meteen te eten maar dat merken ze dan vanzelf wel toch :-)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

e.b.m. schreef:

Jeeeeetje, deze zien er ook al zo fantastisch uit. Echt, als ik ideeën wil opdoen, hoef ik alleen maar jouw topics te bekijken. Elke keer weer zo lekker en mooi!

Dankjewel dat is erg aardig van je :)

17 Laatst bewerkt door Baklataart (18-06-2016 14:00)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

past misschien niet helemaal in het topic maar wilde je toch vragen hoe het gister is gegaan?

ik heb aan je gedacht hoor en ik denk vele van het forum!!

sterkte hoor marion  :)

sorry lees net je verhaal in het andere topic!!

vervelend hoor dat je je zo snel beroerd voelde ik hoop inderdaad dat het nu zo blijft!!

moet je al weer snel de volgende kuur?

rustig aan hoor!!

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Baklataart schreef:

past misschien niet helemaal in het topic maar wilde je toch vragen hoe het gister is gegaan?

ik heb aan je gedacht hoor en ik denk vele van het forum!!

sterkte hoor marion  :)

sorry lees net je verhaal in het andere topic!!

vervelend hoor dat je je zo snel beroerd voelde ik hoop inderdaad dat het nu zo blijft!!

moet je al weer snel de volgende kuur?

rustig aan hoor!!


Hai hai

Ja vandaag gaat het redelijk, gisteren sloom en slap en afgelopen zaterdagmiddag ging het wat beter.
Ben wel vanmorgen gaan zwemmen om 6.00 uur maar waar ik het normaal volhoud tot 8.30 uur hield ik het nu maar vol tot 7.15 uur maar ik probeer wel te blijven gaan.
De volgende kuur krijg ik woensdag de 29ste dus vrij snel.
Ik zou hem eens in de twee weken krijgen maar denk dat er op vrijdag geen plek was ofzo dat ik al woensdag moet.

Dankjewel voor je interesse en je medeleven ( ook voor alle anderen ) erg lief :)

19

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

jeetje wat goed van je Marion dat je dat hebt gedaan en dat om 6 uur 's ochtends!! petje af hoor en het is super goed van je dat je het tot 7.15 vol hield echt !!

zeker snel de volgende kuur , hoop dat je ervoor weer genoeg op krachten bent voor de dagen daarna!!
het is een lange weg maar met je positieve instelling heb je al heel wat gewonnen, dat bewonder ik hoor!!
heel veel sterkte weer en succes !! ook met zwemmen :)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Baklataart schreef:

jeetje wat goed van je Marion dat je dat hebt gedaan en dat om 6 uur 's ochtends!! petje af hoor en het is super goed van je dat je het tot 7.15 vol hield echt !!

zeker snel de volgende kuur , hoop dat je ervoor weer genoeg op krachten bent voor de dagen daarna!!
het is een lange weg maar met je positieve instelling heb je al heel wat gewonnen, dat bewonder ik hoor!!
heel veel sterkte weer en succes !! ook met zwemmen :)


Dankjewel hoor erg lief van je en we komen er wel doorheen hoor :)

21

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Wil je toch even veel sterkte wensen met de volgende kuur.
Ik hoop dat je een beetje op krachten bent gekomen na de eerste.

Sterkte voor jou en je gezin .

We denken aan je hoor :)

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Baklataart schreef:

Wil je toch even veel sterkte wensen met de volgende kuur.
Ik hoop dat je een beetje op krachten bent gekomen na de eerste.

Sterkte voor jou en je gezin .

We denken aan je hoor :)


Dankjewel dat is erg lief van je.
De tweede chemo gisteren gehad en het gaat wat beter dan de eerste keer.
Ik ben niet misselijk en niet spuugen alleen wat druk op mijn hoofd maar verder gaat het tot nu toch nog prima.

Lief dat je aan me denkt dankjewel en een mooie dag :)

23

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Ook ik denk aan je en ben blij te lezen dat de 2e chemo meegevallen is. Hoop dat de rest ook zo gaat en dat je snel door deze ellendige tijd heen bent, gezond en wel.

Knuff

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Bianca1969 schreef:

Ook ik denk aan je en ben blij te lezen dat de 2e chemo meegevallen is. Hoop dat de rest ook zo gaat en dat je snel door deze ellendige tijd heen bent, gezond en wel.

Knuff


Ook erg lief van jou Bianca dat jullie zo meeleven met iemand die je eigenlijk alleen maar van hier kent dat is toch wel bijzonder vind ik.
Ik hoop ook dat het niet veel erger zal worden maar daar gaan we maar vanuit :)
Dus voor allen die met mij meeleven ontzettend lief en bedankt voor jullie steun dat waardeer ik ecvht enorm  :)

25

Re: Cookie Dough Oreo Caramel Brownie

Superfijn dat het meeviel, ben echt heel blij voor je. Hopen dat het nu een stijgende lijn blijft

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake