1

Onderwerp: Bruidstaart eerste

Ik heb nog een vraag als ik de taart uit vriezer haal afgemeerd met witte ganache, kan ik hem bevroren met fondant bekleden of gaat de taart dan zweten en de fondant smelten?

2 Laatst bewerkt door Tante Tien (28-05-2016 06:07)

Re: Bruidstaart eerste

Ik zou hem eerst laten ontdooien. Het is al zomers buiten en dan is het risico op condens al groot...

Tieneke

Edit: je mag je vragen ook in 1 topic onder elkaar zetten hoor. En klopt het dat je andere topic over de bruidstaart voor je dochter dubbel is geplaatst en al is beantwoord? Dan moet je dit bericht even melden bij de moderators zodat het weggehaald kan worden.

3

Re: Bruidstaart eerste

Je krijgt zeer zeker problemen met condens en dus natte fondant

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Bruidstaart eerste

Tante Tien schreef:

Ik zou hem eerst laten ontdooien. Het is al zomers buiten en dan is het risico op condens al groot...

Tieneke

Edit: je mag je vragen ook in 1 topic onder elkaar zetten hoor. En klopt het dat je andere topic over de bruidstaart voor je dochter dubbel is geplaatst en al is beantwoord? Dan moet je dit bericht even melden bij de moderators zodat het weggehaald kan worden.

Hai Tieneke,
Bedankt voor je tip. En wat mijn vraag, ik weet helemaal niet meer wat waar staat. Ik heb een lange vraag en later deze ook nog geplaatst!
Maar ik heb verder geen reacties gekregen. Ik ga wel weer zoeken hoe of wat.