1

Onderwerp: Voorstelling

Hoi allen,

Na lang lezen en vandaag elders op het forum de eerste berichtjes, is het tijd om even voor te stellen.

Ik ben Katia, 29 jaar, heerlijk getrouwd en moeder van 4 kindjes tussen 2 en 11 jaar.
Deze account deel ik met mijn dochter van 9,5 jaar, Atlanta. Zij is de kok en bakker in huis en ook eigenlijk de reden om effectief een account aan te maken. Het is een passie die al erg vroeg in haar leven begon. Ze was nog geen 3 jaar toen ze er haar dagelijkse taak van maakte om te helpen met eten klaar maken en dat is sindsdien niet meer gestopt.
We thuisonderwijzen onze kindjes, omdat we geloven in het idee dat ze hun eigen passies en dromen al zo vroeg mogelijk mogen ontdekken en naleven. Zo ook Atlanta. Sinds iets meer dan een jaar is ze aan het bakken geslagen en leert ze alles wat er bij komt kijken. Het is niet eenvoudig om workshops te vinden die ze kan volgen (de meesten willen geen kinderen er bij en kinderworkshops is ze ondertussen ontgroeid), dus volgen we online "pastry school" cursussen. Een heerlijk Amerikaans initiatief, dat pastry school. En internet maakt zo'n dingen toegankelijker. Daar hebben we ons lang mee bezig kunnen houden.

Op zoek naar nieuwe recepten kwamen we al meerdere malen dit forum tegen. Dochter besloot dat ze hier ook op wilde om af en toe vragen te stellen.
Ik hoop dat dat ok is (gezien haar leeftijd)? Online activiteiten gebeuren in de woonkamer onder supervisie. Ze komt hier vooral om te leren en misschien af en toe foto's van haar maaksels te posten.

Vriendelijke groet.

Ik ben A., 10 jaar, en ik hou van taarten en cupcakes maken.

2

Re: Voorstelling

Wat leuk, zo jong en al druk aan het bakken! Ik ben heel benieuwd naar de baksels en inspiratie en kennis is hier volop!

3

Re: Voorstelling

Welkom Atlanta!

Veel bakplezier én veel leesplezier! Op dit forum is werkelijk een schat aan informatie te vinden over allerlei onderwerpen. Van bakken, recepten, vullingen, decoratie enz. Je gaat hier vast veel plezier beleven en heel veel leren.

Als je iets niet weet kun je het ook altijd vragen. Het is hier niet meer zo druk als enkele jaren geleden, maar wél vol met gezellige (en meestal geduldige  O-) ) mensen.
Volgens mij zijn er zelfs wel leeftijdgenoten te vinden?

Veel bakplezier en niet vergeten je creaties te showen hè?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Re: Voorstelling

Welkom en wat ontzettend leuk dat je dochtertje zo creatief en ondernemend is :)

kijk uit naar haar baksels en heel veel lees en bak plezier :thumb: