51

Re: Mooie bakspullen te koop

Beste Indira, ik heb je BB pakketje vandaag verstuurd. Gr, Atena

Smile, tomorrow will be worse- Murphy's Laws

52

Indira schreef:
Atena schreef:
Indira schreef:

Hoi Atena,

Ik zag net dat de omschrijvingen met linkjes naar DLTS en de nummering van de foto's niet kloppen. Ik wil graag de Fleur de Lis ad € 7,- en de Acanthus Leaf Garland ad € 10,-

Is dit goed overgekomen en wat zijn dan de totale kosten?

Verneem graag, groetekes Indira

Hoi Indira,
Fleur de Lis ad € 7,- en de Acanthus Leaf Garland ad € 10
Totale kosten incl. verzending zijn € 20,45 zonder track& trace. Met track&trace zijn € 20,95. Ik wacht op je antwoord, gr. atena

Goedemiddag Atena,

Dan wil ik ze graag!  Zie je berichtje wel verschijnen per mail.

Groetekes Indira

Hoi Atena,

Ik heb helaas toch het verkeerde ontvangen nl. de Rococo Curl 2. Dit heb ik al en wil graag de Fleur de Lis.

Ik ga je mailen straks.

Groetekes, Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

53

Hoi Indira, de goede mal Fleur de Lis heb ik vandaag naar je toe verstuurd samen met een briefje. Mail me in een PB als je de mal hebt, voor verdere handeling. Groetjes, Atena

54

Up.

55

Hoi hoi,ik heb wel interesse in nr 7.de cell shape mould.Die kan je toch gewoon met fondant gebruiken?Past het in de bb?En wat is de porto? :)

56

BBtje schreef:

Hoi hoi,ik heb wel interesse in nr 7.de cell shape mould.Die kan je toch gewoon met fondant gebruiken?Past het in de bb?En wat is de porto? :)

Goedemorgen, de cell shape mould kun je zeker met fondant gebruiken, het past in de BB en de porto zijn € 3,50.  Ik hoor graag van je als je dit wil overnemen.
Groetjes, Atena