1

Onderwerp: hallo allemaal

mijn naam is karina de groot, ben 45 jaar en kom uit heerlen.
ik ben 5 jaar geleden ziek geworden, en 2 jaar later was ik 100% afgekeurd, waardoor ik thuis kwam te zitten. op een zondag (kregen lekkere honger) natuurlijk niks in huis, op wat bananen, slagroom, cacaoa en  bloem na. daar een taart van gemaakt, en toen kregen we onverwacht visite, en iedereen vond het heerlijk. daarna kwamen de vraagjes, wil jij voor mij een taart maken, vooral buurkindjes waren helemaal gek op de chocolade bananentaart (nu nog steeds) en daarna kwamen de fondant taarten, en fotoprint taarten wat ik super leuk, maar ook best wel eng vind, omdat ik nooit een cursus heb gedaan, en aan een kantoor opleiding heb je dan niet veel. ik ben mijn zicht aan het verliezen in mijn ogen, en mijn spieren beginnen nu ook af te nemen, maar met taarten maken, vergeet ik de pijn waardoor het stukken draaglijker wordt en het geeft me een fijn gevoel als een opdracht geslaagd is.
ik kom wel vaker op de site om tips te lezen, en vind het echt geweldig, nu dus maar een account aangemaakt, want ik moet een taart maken waar ik niet zo vlug raad mee wist.

groetjes karina

2

Re: hallo allemaal

Hoi Karina,

Welkom bij ons! Gezellig! Ik vind het wel naar om te lezen dat je gezondheid niet goed is en ook verder achteruit gaat. Ik hoop dat je nog lang je hobby kunt uitvoeren en andere mensen blij kunt maken (en jezelf dan ook he?). Veel plezier en je vraag over een anus-taart... nee... dat zou ik ook niet weten. Beetje ranzig of niet dan?

Tieneke

3

Re: hallo allemaal

Welkom op het gezellige forum!!!

jammer dat de aanleiding van taarten bakken een vervelende aanleiding is maar wat heerlijk voor je dat je je er even in kan terug trekken en de pijn even kan vergeten.

ik wens je heel veel plezier op de site en met de taarten die je mag bakken :)

en dat het nog maar heel lang goed met je mag gaan!!

heel veel lees en bakplezier :thumb:

en over je vraag blehh ik zou het niet weten :lol:  :lol:  :lol: