1

Onderwerp: welke keukenmachine

Hoi Allemaal.

ik ben nieuw hier. Lees al een hele tijd mee en heb al veel
geleerd van jullie ervaringen.

nu wil ik graag een keukenmachine kopen.
graag zou ik van jullie de ervaringen horen van de verschillende
merken. Voor en nadelen.

ik denk er over een AEG of Bosch te kopen.

groetjes Monique

Re: welke keukenmachine

Hoi creamook,

Welkom op het forum!
Misschien is het handig als je de zoekfunctie even gebruikt. Er is vrij recent nog een topic over dit onderwerp geweest. Daar kun je vast al het een en ander lezen.

Succes!

3

Re: welke keukenmachine

Ik denk dat je ook in de verkeerde rubriek staat. Zal je even melden ☺️

4

Re: welke keukenmachine

Welkom op het forum, reuze gezellig hier =D

inderdaad bij de zoek functie heb je er een hoop topics over en genoeg te lezen en om dan te kiezen is het nog moeilijk hoor :lol:

veel lees en bak plezier :)

5

Re: welke keukenmachine

Welkom op het forum :)

Ik heb je berichtje even verplaatst naar de juiste rubriek, in deze rubriek vind je ook wat meer informatie!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: welke keukenmachine

Super. Dank je wel. Ik ga gelijk ff zoeken en kijken wat de bevindingen zijn.
Zal idd heel moeilijk worden. Haha

7

Re: welke keukenmachine

Ik heb de bosc gekocht bij de blokker. 99euro. Werkt super . heb hem vooral voor mijn biscuit mix gekoht. 6minuten snel en 2minuten op 2. Echt super!!!!

8

Re: welke keukenmachine

Heb je inmiddels al een machine aangeschaft? Ik heb de Kenwood KMX50 (in het zwart) en ben heel tevreden. Hij past bij een te zwaar deeg zijn snelheid automatisch aan en de hulpstukken kun je per stuk afstellen (en dus niet in de kop zoals bij de KA). Het lijkt heel weinig dat hij maar 500W heeft maar de motor zit in de kop en de onderdelen zijn van metaal, zodat hij uiteindelijk krachtiger is dan een (goedkopere) machine met 1000W waarbij de motor in de onderkant zit en alle onderdelen van kunststof zijn. Hij maakt wel flink geluid maar niet erger dan de hand/staafmixer of afzuigkap en ook niet erger dan de KA die mijn ouders hebben. Succes met beslissen en anders veel plezier van met je machine!

9

Re: welke keukenmachine

heeft iemand ervaring met de magimix pattisier keukenmachine,
ik ben heel benieuwd of bisquitmix hier goed in te bereiden is.
Deze machine heeft geen ballongarde.
Schijnt ongeveer een jaar op de markt te zijn.