1

Onderwerp: Stadter mini geometrie set

Hoi hoi,

Wie heeft deze set en kan me er meer over vertellen?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/stad … ck_reviews

Waar ik vooral benieuwd naar ben is of je ziet waar het metaal overlapt. Bij andere uitstekers heb je daar toch vaak een klein bobbeltje of littekentje zitten...

Groetjes,
Ingrid

Re: Stadter mini geometrie set

Ik heb em net even bekeken voor je. Hij overlapt maaarrr aan 1 kant zit die overlapping er niet tot een hoogte van ong 2 mm. Aan die kant, laten we het de onderkant noemen, sluit het alleen netjes aan waardoor je dat bobbeltje niet hebt.

Groetjes Kirsten

Re: Stadter mini geometrie set

Jeeeej, thanks voor je superduidelijke uitleg! Ga ik mezelf zo eens even fijntjes cadeau doen...  =D

4

Re: Stadter mini geometrie set

Bij sommig vierkantjes is dit wel, maar echt minimaal.
Veel plezier met je set!  =) . Ik denk tenminste dat je er veel plezier van zult hebben  ;) . Ik heb 'm ook en kan 'm echt niet meer missen. Gebruik bij elke taart wel minstens 1 uitsteker :Y

Re: Stadter mini geometrie set

Thanks for the info, Esther! Als ik kijk naar de recensies is het inderdaad zo'n gevalletje mag-je-eigenlijk-niet-missen... Ben benieuwd! kGa volgende week m'n eerste geometrische taart maken, spannend!

6

Re: Stadter mini geometrie set

Ik heb hem ook en er zijn maar weinig taarten waarbij ik niet iets ervan gebruik.  :thumb:

7

Re: Stadter mini geometrie set

Ik heb hem ook maar vind de kwaliteit erg slecht, fmm heeft hele goede uitstekers in vierkant, rond en driehoek welke erg scherp zijn, en er zijntegenwoordig ook mini plunger voor overal, driehoek etc. ik gebruik deze set van metaal amper, sommigen zijn ook niet mooi recht van vorm, kortom, ik vind de kwaliteit niet echt oké, en dan zeg ik het heel netjes

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Stadter mini geometrie set

Hmmm, thanks voor je input Tigrasas. kHeb nog niks gekocht, dus ik zal er nog eens een nachtje over slapen...

9

Re: Stadter mini geometrie set

Ik heb 'm ook! Vond het best een prijzig setje, maar toch echt wel waar voor zijn geld. Mooi strakke en scherpe uitstekertjes ook in fijne en kleine maatjes  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

10

Re: Stadter mini geometrie set

ik gebruik hem erg vaak. prijzig maar dan heb je ook wat

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

11

Re: Stadter mini geometrie set

Ik heb hem wel, ook aangeschaft omdat iedereen aangaf dat ie hem voor elke taart wel gebruikt, maar ik gebruik er eigenlijk maar zelden iets van. Niet dat ik hem weg wil doen, maar ik heb hem toen tweedehands kunnen kopen en ik ben wel blij dat ik er niet het volle pond voor heb betaald, want dat zou ik er niet uithalen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

12

Re: Stadter mini geometrie set

Je mag het bij mij uit proberen, we wonen in dezelfde stad.

Christine.

Re: Stadter mini geometrie set

Wat lief! Heb je teruggemaild...

14

Re: Stadter mini geometrie set

Tante taartje , heb je deze nog aangeschaft en ben je er blij mee?

ik wil hem ook erg graag gaan kopen maar is best prijzig vandaar dat ik het even vraag :)