1

Onderwerp: Draadgarde mixer kapot.

Goedenavond, ik wil graag wat advies. Ik heb nu al twee keer gehad dat een onderdeel van mij mixer kapot gaat het betreft degene waar je slagroom o.a. mee mixt. Ik gebruik deze ook voor het mixen van me biscuit deeg, moet ik hier voor dan een ander onderdeel gaan gebruiken?

2

Re: Draadgarde mixer kapot.

He, ik heb je ff gemeld, ze gaan je vraag in de juiste rubriek plaatsen, dan heb je meer kans op n antwoord!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: Draadgarde mixer kapot.

Wat een gek verhaal zeg, je draadgarde/ballongarde is toch juist voor slagroom of het opkloppen van eieren? Of gebruik je de machine ook om de bloem erdoor te doen?

Tieneke

4 Laatst bewerkt door Esther68 (11-09-2015 07:01)

Re: Draadgarde mixer kapot.

(Bijna) alles waar geen boter doorheen gaat mix je met de draadgarde idd, dus die zou daar wel tegen moeten kunnen. Misschien ligt het aan de kwaliteit van de mixer? Of komt de draadgarde te dicht tegen de kom aan?

5

Re: Draadgarde mixer kapot.

zelf doe ik alleen slagroom en eiwit met de ballon garde en de rest met de bischop.

ik heb een kenwood maar vind de ballon garde er niet stevig genoeg voor :)

6

Re: Draadgarde mixer kapot.

Baklataart schreef:

zelf doe ik alleen slagroom en eiwit met de ballon garde en de rest met de bischop.

ik heb een kenwood maar vind de ballon garde er niet stevig genoeg voor :)

Dus biscuitbeslag mix je ook niet met de ballon? Als je al mix gebruikt natuurlijk  ;). Ik heb ook een Kenwood en mix biscuitbeslag altijd met de ballon, zonder problemen (heb altijd begrepen dat die daar speciaal voor was  ;) )

7

Re: Draadgarde mixer kapot.

Esther68 schreef:
Baklataart schreef:

zelf doe ik alleen slagroom en eiwit met de ballon garde en de rest met de bischop.

ik heb een kenwood maar vind de ballon garde er niet stevig genoeg voor :)

Dus biscuitbeslag mix je ook niet met de ballon? Als je al mix gebruikt natuurlijk  ;). Ik heb ook een Kenwood en mix biscuitbeslag altijd met de ballon, zonder problemen (heb altijd begrepen dat die daar speciaal voor was  ;) )

ja ik gebruik de mix maar doe het nooit met de ballon garde :think:

Re: Draadgarde mixer kapot.

Ik heb van je vraag even een eigen topic gemaakt en deze verplaatst vaan de rubriek Keuken en andere aapparatuur.

Ik zelf mix mijn biscuitmix wel met de draadgarde/ ballongarde. Die zorgt er namelijk voor dat er lucht in je mengsel geklopt wordt.

Ik zou gewoon een keer proberen om je biscuit te maken met de vlinderklopper. En zeker even contact opnemen met de leverancier van de mixer.

Groetjes Kirsten

9

Re: Draadgarde mixer kapot.

Baklataart schreef:
Esther68 schreef:
Baklataart schreef:

zelf doe ik alleen slagroom en eiwit met de ballon garde en de rest met de bischop.

ik heb een kenwood maar vind de ballon garde er niet stevig genoeg voor :)

Dus biscuitbeslag mix je ook niet met de ballon? Als je al mix gebruikt natuurlijk  ;). Ik heb ook een Kenwood en mix biscuitbeslag altijd met de ballon, zonder problemen (heb altijd begrepen dat die daar speciaal voor was  ;) )

ja ik gebruik de mix maar doe het nooit met de ballon garde :think:

Volgens mij krijg je met de ballon meer lucht in het beslag  ;)

10

Re: Draadgarde mixer kapot.

dan ga ik dat ook maar is doen :lol: