1

Onderwerp: Deel 10 van het nooit stoppende vraag en antwoord topic

Ik denk toch de zomer, hou zo van de zon!

Perzik of ananas?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: Deel 10 van het nooit stoppende vraag en antwoord topic

Ananas! Wel verse hoor, heerlijk is dat! Krijg er gelijk zin in!

Wat heb jij vandaag gedaan?

3

Naar school geweest van 8.45 uur tot 15.35 uur, regulier huiswerk gedaan, aan de Praktische  Opdracht van Biologie over de ethologie en de PO van Economie over de groente, fruit en vruchtensappensector in de Rotterdamse Haven, concept markt.. O en deze vraag beantwoord.

Leuke vraag, ik geef m door!

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

4

Naar school geweest van 10 tot 17:15, gegeten, op bezoek bij oma geweest, beertjes geboetseerd en nu lekker op het forum rondneuzen.

Wat is je mooiste creatie ooit gemaakt?

5

Een Zeeuwse bruidstaart! Alles klopte bij deze taart en ik maakte hem voor een (ex) collega die er ontzettend blij mee was! Dat gaf echt een goed gevoel.

Heb jij nog tips om stressvrij te verhuizen? :)

6

Hulp durven vragen/accepteren, het een beetje loslaten wanneer het niet gesmeerd loopt, het hoeft en kan niet meteen perfect zijn in je nieuwe huisje. Tussendoor genoeg momenten nemen om even te ontspannen.. en niet verwachten dat het stressloos kan ;)

Welke eigenschap heb je niet maar zou je graag willen hebben?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Ik zou graag in moeilijke situaties mijn emoties kunnen bedwingen.
Helaas stromen de tranen nogal snel. Zeker nu ik zwanger ben...

Wat was de leukste reactie op een van je taarten?

8

De groto ogen en het open mondje van de inmiddels 4- jarige Sam, het zoontje van mijn geschiedenisdocente. Hij werd dus 4 en kreeg een Sam de Brandweerman taart. Dat koppie alleen al

9

van een van mijn eigen kindjes; die duwde haar hele hoofd in haar meptaartje, die vond hem blijkbaar om op te vreten  :lol:

Hoe vaak per dag check jij je mobiel?

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

10

Hahaha dat durf ik niet te zeggen,  ik denk echt wel meer dan 50x per dag! Eigenlijk denk ik stiekem nog wel meer O-)

Wat is jouw levensmotto?

Hou van het leven, dan houdt het leven van jou...  :)

Heb je wel eens een bestelling afgezegd? En zo ja, waarom?

12

Helaas moest dat eens... kwam door een niet geplande verbouwing die roet, eh, stof anders in de taart zou gooien...
(Lang verhaal  :+ )

Waar werd jij blij van vandaag?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

13

De zon die scheen.

Wat schaft de pot vanavond?

14

Aardappels, groente en vlees.. saai eigenlijk maar had even geen inspiratie meer na de sweet spring fair waar ik ben geweest, was pas laat thuis en was erg gaar van het autorijden..

Houd jij van bloemen en planten in je huis?

15

Bloemen, bloemen en nog eens bloemen (en een paar planten).

Heb je wel eens een kruimeldiefje gemaakt?

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

16 Laatst bewerkt door sugar100 (12-04-2015 21:33)

1x is voldoende!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Nope, maar eerlijk gezegd snap ik ook niet wat de meesten daar zo ontzettend leuk, cute en grappig aan vinden... Ben sowieso niet zo van het boetseren. :)

Hoe laat wilde je eigenlijk naar bed vanavond?

18

23:00 uur, maar meestal wordt het later.

Moet je morgen vroeg op?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

19

Neuh, 7.00 uur.

Hoe herken je het als je dreigt overspannen te worden? Ik heb nl. zo'n voorgevoel...

20 Laatst bewerkt door Bianca1969 (14-04-2015 20:50)

pff...heb je even? Ik ben nog herstellende van een burnout.
Als ik terugkijk waren de signalen moe-moe-moe; geen fut meer hebben, geen zin meer hebben, duizeligheidsklachten, hoofdpijnen, vergeetachtigheid, moeite hebben met focussen (ongeorganiseerd handelen), moeite met op woorden (of namen van mensen) komen, gevoel van de benzine is op......
Als je een voorgevoel hebt, doe eens een testje op internet en/of bezoek je huisarts. Ga niet te lang door, want je zou zomaar in een bunrout terecht kunnen komen...en geloof me: daar wil je niet zijn!!!

Wat vind je van "toeval"? is toeval echt toeval, of denk je dat het soms geen toeval meer kan zijn?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

21

Dankje, heb zo'n  test gedaan maar ben niet overspannen/zit er niet tegenaan. Het voelt af en toe wel zo: futloos, moe, concentratie  van niks... heb denk ik gewoon een beetje een rotmaand.

Dingen gebeuren en soms valt dat samen/kort na elkaar. Ik verloor vorig jaar op 2 april mijn ene opa, 19 dagen later liet ook mijn andere opa het leven, beide na een lang lijden/ziekbed/sterfbed. Toen had ik wel echt zoiets van hé dit is gewoon geen toeval meer. Maar over het algemeen denk ik dat toeval wel bestaat.

Wat is jouw leukste schoolherinnering (middelbare school)?

Goh, dat was denk ik in de brugklas...
De brugklassen zaten in een aparte dependance, heel knus en veilig. Iedereen kende elkaar, heel leuk. We hadden een superleuke conciërge, meneer Hol. Een ietwat robuuste, geleefde, recht-voor-z'n-rape, maar ontzettend lieve vent.
Ik weet nog goed hoe die stoere man op een dag voorzichtig de les Engels in kwam lopen en met z'n ogen zocht naar mij. Het leek uren te duren voor hij me gevonden had tussen de 28 leerlingen, maar uiteindelijk had 'ie me gevonden en sprak de voor mij magische woorden: "Meneer Priem, ik heb goed nieuws voor mevrouw Ingrid ...." 
Eindelijk was mijn (half)zusje geboren, op wie ik al zo lang had gewacht. Ik sprong op, gilde het uit en smeet m'n boeken in m'n tas (terwijl ik toch altijd heel netjes was). Op de gang hebben we een vreugdedansje gedaan en toen mocht ik naar huis vertrekken. Meneer Hol zou de absentie wel regelen...  :D

Leuke vraag, zeg! Zit meteen weer met een smile hier!
Ok, nieuwe vraag: Waar let je op als je boodschappen doet?

23

Prijs en kwaliteit van producten, er zijn producten waar ik absoluut niet op bespaar die moeten gewoon goed en vers zijn maar ook een heleboel producten die ik gewoon van het huismerk neem.

Wat is voor jou momenteel je grootste uitdaging?

24

De deadline voor 5 PO's halen, zonder vijven over naar V5 en proberen vriendelijk te blijven tegen mijn mentor die werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Net als mijn Engels docent...

Leuke vraag, ik geef m door!

Lief en mild zijn voor mezelf... :)

Ik geef 'm ook door!