1

Onderwerp: Buurman en Buurman taart

Erg leuk om te doen en een groot succes geworden :)

http://i57.tinypic.com/34fobvd.jpg

2

Re: Buurman en Buurman taart

Hij is leuk  :Y

3

Re: Buurman en Buurman taart

:thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Re: Buurman en Buurman taart

haha.. wat leuk!!!! en echt netjes en strak gedaan!
heb hem opgeslagen!

klopt het dat je eerst vijver en muurtje moet doen en daaroverheen met groen bekleden en dan de gaten uitsnijden?

5

Re: Buurman en Buurman taart

Wauw, echt een hele leuke en mooie taart :thumb:

6

Re: Buurman en Buurman taart

:D  wat leuk gemaakt!

7

Re: Buurman en Buurman taart

Dank jullie wel !! =D
YL eerst heb ik een kleine stuk fondant met de stenen relief uitgesneden en op de boter creme geplakt.dan wel de groene en meteen een gaatje gemaakt. Boven op voor de vijver heb ik een cirkel uitgesneden met blauwe fondant. geen groene er onder. De groene fondant heb ik uitgesneden als een lange rechthoek hoger dan de taart. dan heb ik dus op de boter creme geplakt en de randje boven naar binnen en dan de blauwe cirkel op de boter creme. Ik hoop dat mijn Nederlands genoeg is. Taal blijk moeilijk hoor!! :O

8 Laatst bewerkt door Tante Tien (30-06-2014 05:39)

Re: Buurman en Buurman taart

Ik snap je helemaal, goed bedacht en heel erg leuk gemaakt. Ik vind je buurmannen ook prachtig, vooral zoals hij op zijn hoofd staat te krabben.

Ik was zelf wel benieuwd hoe je het water hebt gemaakt dat uit de taart stroomt. Royal icing of toch fondant? Het ziet er heel echt uit.

Tieneke

Re: Buurman en Buurman taart

Mooi!

10

Re: Buurman en Buurman taart

TanteTien: maak een rolletje met blauwe fondant. Druk een gaatje in de muur. Buig het ene uiteinde en doe dat in de gaatje van de muur vast. Maak losse druppeltjes en plak ze vast aan de rolletje. ;)

11

Re: Buurman en Buurman taart

Echt knap gedaan, bedankt voor je uitleg.

Tieneke