26

Re: virusaanval

Ik heb het vandaag ook al drie keer gehad.Norton is weer aan het scannen.De vorige twee keer gaf hij alleen tracking cookie aan.
Ik krijg het iedere keer als ik bij de cupcakes kijk, bij de rest niet.

27

Re: virusaanval

Als jullie weer een melding zien/krijgen, wil je dan aub 2 dingen voor me doen:
- screendump maken (op print screen drukken, paint openen en op ctrl+V klikken)
- nergens anders op klikken maar wel in je browser op Pagina --> Bron weergeven.

Bij vragen hoor ik het graag :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

28

Re: virusaanval

Als ik dat nu doe krijg ik dus dit in paint maar dan moet je terug naar hier om op pagina te klikken en bronweergeven. Wat doe ik dan met hetgene wat in paint staat?

Wil je dan dat we het naar je mailen? Of hier neerzetten?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

29

Re: virusaanval

het paintbestandje opslaan en mailen neem ik aan :D

30

Re: virusaanval

Yep :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: virusaanval

Ik kreeg net mijn eerster melding van een trojan horse. Ik ben helaas vergeten om een print screen te maken. Sorry

32

Re: virusaanval

Ik had het net ook.

Verdacht opgesteld onder een soort virusscanner die zei dat ik een virus had en dus iets moest downloaden om daar vanaf te komen. Nou mooi niet gedaan dus, maar wel vanaf deze site.

33

Re: virusaanval

Thea Berndsen schreef:

Ik kreeg net mijn eerster melding van een trojan horse. Ik ben helaas vergeten om een print screen te maken. Sorry

Was dat een melding van je eigen virusscanner of wat dat online van 'XP Antivirus'? Die laatste is namelijk nep, maar die doet net alsof-ie echt is, om er voor te zorgen dat je daar op klikt zodat je hem op je pc krijgt. NIET klikken dus.

Mocht er iemand per ongeluk toch klikken/hebben geklikt op

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: virusaanval

@Marianne. Volgens mijn man was hij nep. Hij is zelf progammeur. Ik heb hem er meteen bij geroepen en hij heeft het opgelost. Ik dacht daar maak ik toch maar even melding van. Ik wist alleen niet dat het bij jullie al bekent was dat hij nep was.
Toch bedankt voor je reactie.

35

Re: virusaanval

Het probleem is dat-ie wel bekend is, dus ik vind het erg fijn om te horen wanneer-ie opduikt! (ook al hoor ik het liever niet ;)), maar over de oorzaak van het opduiken zijn "we" het nog niet eens... :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: virusaanval

Hmm dat is balen. Toch heel veel succes met het opsporen. En als hij weer opduikt op mijn pc kom ik het zeker melden. Zal ik ook eens aan mijn man vragen waar dat door kan komen. Hij ontwikkeld programma's en websites. Misschien ziet hij iets wat jullie misschien over het hoofd hebben gezien?