1

Onderwerp: [TIP] Silverwood multisize cakepan -40%

Aangezien ik hem zelf nog niet in mijn bezit heb, maar hem wel heel graag wil hebben ben ik op zoek gegaan naar een webshop die de Silverwood multisize cakepan verkoopt.
Nu kwam ik op Lakeland terecht en daar is de cakepan nu met 40% korting, evenals een extra set dividers.
De cakepan is nu 17.99 pond en de dividers zijn 5.79 pond. Met 7,50 pond aan verzendkosten naar NL is dit omgerekend €38,39.
Dus voor degenen die hem nog niet hebben, maar hem wel op hun verlanglijstje hebben staan: sla je slag!
Nadeel is wel dat betaling via creditcard of paypal gaat en aangezien ik geen van beiden heb zal ik vriendlief even lief moeten aankijken. Maar dat komt vast goed. ;)

2

Re: [TIP] Silverwood multisize cakepan -40%

Paypal kun je heel makkelijk aanmaken en koppelen aan je betaalrekening

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

3

Re: [TIP] Silverwood multisize cakepan -40%

Marianne schreef:

WAT:
- doel van deze rubriek is TWEEDE kans (dus gebruikte spullen) of winkelaanbiedingen bij landelijke winkelketens (denk aan Lidl, Aldi etc.) Aanbiedingen bij webwinkels vallen hier niet onder!

Move -> WWW

4 Laatst bewerkt door jolien87 (19-05-2014 18:01)

Re: [TIP] Silverwood multisize cakepan -40%

Karin09 schreef:
Marianne schreef:

WAT:
- doel van deze rubriek is TWEEDE kans (dus gebruikte spullen) of winkelaanbiedingen bij landelijke winkelketens (denk aan Lidl, Aldi etc.) Aanbiedingen bij webwinkels vallen hier niet onder!

Move -> WWW

Mijn excuses.

Overigens voor de belangstellenden: de dividers zijn momenteel niet op voorraad. Ik heb hierover contact gehad met Lakeland en zij wisten mij te vertellen dat ze 'any day now' weer binnen konden komen. Ik heb direct nog maar even gevraagd tot wanneer de korting geldig is, zodra ik dit weet zet ik het hier neer.

EDIT: De discount loopt tot 2 juni. Inmiddels is de cakepan ook out of stock, maar als het goed is komt die -en de dividers- in de loop van de week weer binnen.