Onderwerp: Pagina liken (facebook) via 'bedrijfspagina'?

www.facebook.com/taartensprookje

Dit is mijn pagina. Nu wil ik graag vanuit Taartensprookje.. en dus niet vanuit mijn persoonlijke pagina andere taarten pagina's op facebook liken.. maar hoe gaat dit in z'n werk? Als ik via zoeken een taartenpagina invul en dan op het duimpje klik binkt ie 'm aan.. maar als ik dan naar de pagina ga.. heb ik 'm niet geliked en kan ik 'm vervolgens alleen liken via mijn persoonlijke pagina.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en weten of en hoe ik kan liken via Taartensprookje!
Alvast heel hartelijk bedankt!

2

Re: Pagina liken (facebook) via 'bedrijfspagina'?

Je moet op het moment van liken wel 'facebook gebruiken als... en dan je paginanaam)' Dat kan door rechts bovenin op het pijltje te drukken. Dan gebruik je fb volledig als pagina en heb je ook je eigen nieuwsoverzicht etc.

Re: Pagina liken (facebook) via 'bedrijfspagina'?

Ik ben misschien heel blond.. maar ik zie geen pijltje rechts.. kan het kloppen dat ik dit alleen kan doen via een pc/laptop? Ik zit voornamelijk via mijn gsm en tablet op internet.

ik heb een app van pagina beheer.. maar ook vanuit daar lukt het niet te liken met mijn site, taartensprookje..

weet jij misschien wat ik verkeerd doe of over het hoofd zie biejangkaa?

4

Re: Pagina liken (facebook) via 'bedrijfspagina'?

Ja, met de app ofzo gaat het niet..

Re: Pagina liken (facebook) via 'bedrijfspagina'?

Het is gelukt! Enorm bedankt!!

6

Re: Pagina liken (facebook) via 'bedrijfspagina'?

Graag gedaan :)