Onderwerp: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Hallo team,

Ik heb een vraagje.. Ik weet dat je 1 keer je forumnaam kiest en deze alleen in uitzonderlijke gevallen word veranderd. Ik heb een dag of 5 (zo ongeveer) geleden Marianne een berichtje gestuurd. Ik weet niet of er misschien iets mis is gegaan, dus voor de zekerheid plaats ik hier even een berichtje.

Mijn vraag is of aub (!!!) mijn forumnaam veranderd zou mogen worden? Ik was eerst niet van plan mijn taarten te verkopen, maar aangezien ik veel aanvragen krijg en het hartstikke leuk vind om met deze hobby bezig te zijn, ben ik er gauw van af gestapt en bak ik nu ook voor vrienden, bekenden. In de toekomst hoop ik een eigen bedrijfje te kunnen beginnen, maar daarvoor moet ik.nog heel wat ervaring op doen! En ach Londen is ook niet in 1 dag gebouwd!:P

Mijn taarten verkoop ik nu onder de naam Taartensprookje. Mijn eigen fb pagina komt er aan.. Is allemaal misschien niet zo belangrijk, maar ik wilde even mijn vraag onderbouwen! ;-)

Omdat ik trots ben op die naam en hoop dat het een begin is van iets moois, wilde ik vragen of mijn naam aub Taartensprookje mag worden?

Ik hoop het! Sorry eventueel voor het ongemak
En alvast bedankt voor het in behandeling nemen van mijn vraag.

Ps: Mocht de naam niet veranderd mogen worden is verwijderen dan een optie? Dan meld ik me opnieuw aan onder Taartensprookje, zodat mijn lidmaatschap hier en mijn site straks 1 geheel zijn!

Liefs Miss Sunshiine

2

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Zoals ze een stad niet in 1 dag bouwen, kan het ook wat langer duren voor een mailtje beantwoord èn behandeld wordt. ;)
Geduld, het komt goed.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Ik heb hierover ook een aantal keren gemaild, nooit bericht terug ontvangen (vorig jaar), ik heb de hoop maar opgegeven.

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Pooh schreef:

Zoals ze een stad niet in 1 dag bouwen, kan het ook wat langer duren voor een mailtje beantwoord èn behandeld wordt. ;)
Geduld, het komt goed.

Hihi daar heb je idd wel een punt! ;-)
Wil ook helemaal niet ongeduldig overkomen..
Ik was alleen bang dat er miss iets verkeerd was gegaan! ;-)

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Is het niet een idee om tot die tijd gewoon je onderschrift aan te passen met daarin je 'bedrijfsnaam', website, facebook oid?

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

6

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Theodora schreef:

Ik heb hierover ook een aantal keren gemaild, nooit bericht terug ontvangen (vorig jaar), ik heb de hoop maar opgegeven.

Ik kan geen mail van jou vinden?

En @Miss Sunhine: was er nog niet aan toe gekomen. Ga nu shoarma eten, ga vanavond mijn best doen :)

(ik krijg "vrij veel" mail, en soms zet ik die even apart om later te behandelen - en dan vergeet ik het. Mailen is niet altijd mijn sterkste punt...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Heel hartelijk bedankt Matianne, dat je naar mijn aanvraag wil kijken! :-) Hele fijne avond!

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Marianne ongeloooooooofelijk bedankt voor het veranderen van mijn naam! Wat maak je me blij! Ik ben je erg dankbaar hiervoor en waardeer het enorm dat ik ondanks de regels jou/jullie goedkeuring kreeg!! Yes yes yes!!  :D

9

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

@Marianne, ik heb je nogmaals gemaild

10

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Leuke naam, Taartensprookje!

Re: Mag aub mijn inlognaam veranderd worden?

Seefje schreef:

Leuke naam, Taartensprookje!

Dankjewel! Ik ben er ook super blij mee! Mijn website is nog in de maak! Iemand maakt voor mij een logo, passend bij de naam! Onder deze naam wil ik mijn taarten verkoop en me steeds meer gaan uitbreiden!