1

Onderwerp: vraagje ,taarten indelen(topic)?

ik dacht er al een tijdje aan, maar durfde niet zo de vraag hier plaatsen.
maar nu ga ik het toch doen, het is gewoon een ideetje.

zou er geen topic kunnen zijn voor taarten die niet bekleed zijn met fondant en marsepein?

een topix voor de andere taarten, met ganage, slagroom, botercreme , icing....

voor mensen die eens een taart willen maken die niet helemaal bekleed zijn met fondant en marsepein, die dan ook gemakkelijker terug vinden tussen de anderen?

gewoon een ideetje :-))

2

Re: vraagje ,taarten indelen(topic)?

Leuk ideetje wel eigenlijk :)
We gaan eens kijken wat we er mee kunnen!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: vraagje ,taarten indelen(topic)?

of een topic boetseersels?! Alleen voor de boetseersels die nog een taart nodig hebben en dat ze het dan ook duidelijk omschrijven zodat je ze ook terug kan vinden..............???!!!

4

Re: vraagje ,taarten indelen(topic)?

smarianne schreef:

of een topic boetseersels?! Alleen voor de boetseersels die nog een taart nodig hebben en dat ze het dan ook duidelijk omschrijven zodat je ze ook terug kan vinden..............???!!!

Ja, leuk een topic boetseersels/puzzelplaatjes, je komt nu overal boetseersels en
puzzelplaatjes tegen..

5

Re: vraagje ,taarten indelen(topic)?

smarianne schreef:

of een topic boetseersels?! Alleen voor de boetseersels die nog een taart nodig hebben en dat ze het dan ook duidelijk omschrijven zodat je ze ook terug kan vinden..............???!!!

Dat vind ik nu af en toe zo jammer. Je bent op zoek naar iets en dan klik je alles aan en dat zijn de foto`s al uit het album. Kan je nog niks zien. Helaas.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Re: vraagje ,taarten indelen(topic)?

Tja, aan het verdwijnen van foto's kun je niet zoveel doen. Als iemand zijn of haar album opnieuw indeelt, krijg je ook de melding dat de foto er niet meer is. Wat ik dan doe is het album van diegene even opzoeken.

Ik denk niet dat we een aparte rubriek voor boetseersels gaan maken; anders wordt het allemaal wel erg versplinterd. Duidelijkere omschrijving, daar ben ik v

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag