1

Onderwerp: 3d egg pan

Ik heb al een paar keer rond de pasen gezien dat mensen op zoek zijn naar de Wilton 3d egg pan.  Die is niet echt makkelijk te vinden geloof ik, en soms als je hem al ergens kunt vinden is hij heel erg duur.
Nu kwam ik heel toevallig zo'n egg pan tegen op internet. Er staat niet bij dat hij van Wilton is, maar ik heb die van Wilton zelf en volgens mij is dit precies dezelfde.
Dus als er mensen zijn die hem nog zoeken.

giftsandgadgets.ab.ca/catalog/

Ik heb geen idee wat de portokosten zijn, dat zou je zelf even moeten opzoeken

2

Re: 3d egg pan

Hij ziet er idd wel heel erg het zelfde uit .
maar heb je ervaring met het bestellen op deze website
daar ben ik wel heel erg benieuwd naar

3

Re: 3d egg pan

Nee ik heb er  geen ervaring mee. Ik bestel zelf wel regelmatig spullen in het buitenland hoor, maar nog nooit op deze site. Maar op veel van die sites is het wel zo dat paypal of met een creditcard moet betalen en dan is het wel verzekerd, als je spullen dan niet komen kun je je geld terugkrijgen. Maar ik kwam deze vorm toevallig tegen, was er niet naar op zoek en heb op dit forum regelmatig een post gezien van mensen die de vorm willen hebben, vandaar dat ik hem gepost heb. Maar dus zelf geen ervaring met de site

4

Re: 3d egg pan

Je kan qua land alleen Amerika en Canada kiezen

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

5

Re: 3d egg pan

[MOVE] -> www

(V&A 2e kans is voor tips in reguliere winkelketens)

6

Re: 3d egg pan

anouckjewel schreef:

Je kan qua land alleen Amerika en Canada kiezen

Dat niet alleen, ik zie nergens op de site bedrijfsinformatie staan......... dan word ik altijd toch wat argwanend....  :o

7

Re: 3d egg pan

Nou ja dan houdt het op, kwam hem bij toeval tegen en zo ver heb ik niet gekeken. Jammer maar helaas