1

Onderwerp: Ben zo blij

Ik mag een foodprinter aanschaffen heb al veel gelezen hierover

Maar wat zouden jullie adviseren welke printer, waar kopen.
En waarom.

Groetjes joke

2

Re: Ben zo blij

Hoi joke,
Wat leuk voor je,  heb je al bij bouwhuis gekeken? Weet ik waar ik voortaan m'n printje kan bestellen  :lol:
groetjes vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Ben zo blij

Ja er staan bij bouwhuis maar een paar printers op de site.
En als het lukt ben je altijd welkom hoor vonn.
Alles goed met je?

Groetjes joke

4

Re: Ben zo blij

Ja gaat wel oké,  helaas is m'n werk gestopt op 20 december vanwege bezuinigingen,  dus hard op zoek naar iets anders.  Hoop dat je wat meer reacties krijgt op je vraag,  ik weet er verder niet zoveel vanaf.

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: Ben zo blij

Ik heb de Canon Pixma MG5150 en ben er helemaal mee in de gloria! Niet stoeien met kleurinstellingen maar gelijk printen. Super scherp. Ik heb hem via Bouwhuis gekocht. Best prijzig maar ze garanderen dat je inkt niet uitdroogt. Fijn want als hij wel uitdroogt heb je grote kans dat je een nieuwe printkop moet bestellen a €70,00. Ik zou het zo weer doen!

Succes en plezier met je nieuwe printer!

Re: Ben zo blij

Zelf ook aan het oriënteren voor een foodprinter!
Lijkt mij erg leuk.
Nu vraag ik mij af als je af en toe maar print drogen de cartridges dan niet uit?
Op de bouwhuis site staat de printer canon MG5150 iemand hier ervaring mee?
Zijn de cartridges makkelijk te vervangen?

Hopelijk heeft iemand antwoord op mijn vragen =)

Ben jullie weer erg dankbaar.

7

Re: Ben zo blij

Ehm taartenbakfan ik zet er net een berichtje over neer de MG5150... haha ik ben erg tevreden en de cardridges van bouwhuis drogen niet uit. check hun site maar!

Re: Ben zo blij

hihih sorry!
Had even niet naar het type gekeken.
Die is dus precies het zelfde.
Mag ik ook vragen hoe u dat doet als u bijvoorbeeld rondjes voor cupcakes wil hebben?

Super bedankt voor uw reactie!

9

Re: Ben zo blij

Hmm ik had de mg 5150 bij bouwhuis besteld nu heb ik een mailtje gehad dat hij er niet meer is niet meer leverbaar.
Nu is er de ip7250 maar die print alleen kan dus niet scannen en kopieren,de cartridge zijn extra groot.
Ze willen deze sturen inplaats van de mg5150 maar nu de vraag heb je het scannen en kopieren nodig.

Groetjes joke

10

Re: Ben zo blij

Tja Joke, ik gebruik het wel eens maar niet heeeeel vaak. Het is een overweging die je zelf moet maken. Wat doet de prijs??

Geeft niet hoor Taartenbakfan! Ik heb een stansmachine staan (een big shot) toevallig van een andere papier hobby. Deze snijd ook door stof en leer heen dus ook door frosty sheets of ouwel. Als je alleen cupcake rondjes wil maken is er geloof ik ook een stans te verkrijgen. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je hem wel tegen denk ik. Was pas een topic over.

Hier even een foto van mijn big shot

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-Z7S38QGC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-T4CG7CNV.jpg

Dit zijn toevallig hartjes maar ik kan ze maken in allerlei vormen (als ik de stanzen daar maar voor heb :))

11

Re: Ben zo blij

Pfff weet het niet meer hoef niets bij te betalen maar de cartridge zijn 24,99 maar gaan 2 x zolang mee.
Wat zal ik doen denk denk denk

Groetjes joke

12

Re: Ben zo blij

Niets bij te betalen? Het is volgens mij een minder type! Heb je al even gegoogled wat ze los kosten?

Het lijkt mij dat ze je best tegemoet kunnen komen hiermee. Het apparaat kan niet scannen en kopiëren en die van mij wel dat is al een achteruitgang.

Lastig dit!