1

Onderwerp: Foodprinter Canon

Hallo lieve mensen,

Ik heb vandaag van de Kerstman een foodprinter van Canon gehad ( MG5350 van Bouwhuis)

Nu heb ik even wat vragen.

Icing en Frosty:
Ik heb Frosty én icing sheets erbij gehad. Nu heb ik 1 printje ( de eerste) op Icing gehad en het is wel mooi van kleur maar niet zo mooi als ik 'm altijd bij de taart winkel bestelde. Zou het op Frosty mooier zijn?? ( wil niet gelijk allemaal onnodige printjes maken)
En welke wordt hard? Icing of Frosty?

Schoonmaken printer:
Nu heb ik dus een print gemaakt en waarschijnlijk maak ik er pas over 1-2 weken weer 1. Droogt hij dan niet uit?? Heb ik echt zo'n reinigings set nodig??

Wat zijn jullie ervaringen??

Alvast onwijs bedankt en fijne dagen !

Re: Foodprinter Canon

Hoi,

Omdat je nog geen ervaring hebt met printen op eetbare sheets, kun je het beste eerst wat gaan uitproberen om je kleuren goed in te stellen.

Probeer het vooral uit op gewoon papier, stel je kleuren steeds anders in en maak er printjes van op papier. Net zolang totdat het er goed uit ziet. Zo heb ik het ook gedaan, nu zijn mijn kleuren goed ingesteld.

Ik wens je fijne feestdagen toe.

Re: Foodprinter Canon

Dank je wel Saskia.

Kun je zelf je kleuren instellen dan??

Re: Foodprinter Canon

Hoi,

Ja hoor dat kan op je pc.
Als je bij papier voor afdrukken kiest op je pc, kun je bij eigenschappen of bij pagina-instellingen allerlei instellingen aanpassen.

5

Re: Foodprinter Canon

Met de nieuwe inktcartridges van Bouwhuis hoef je niet meer te reinigen, ze drogen niet meer uit.

Dit kopieer ik van hun site:
"Wat maakt onze cartridges met eetbare inkt zo uniek?
Iedereen die met eetbaar printen werkt kan er waarschijnlijk over mee praten. De printer zit weer verstopt, de kleuren zijn faal of er ontstaan strepen en vegen op de afdruk.

Dit is nu verleden tijd!

Bij Bouwhuis Waar voor je Taart hebben wij een cartridge met eetbare inkt ontwikkeld die ervoor zorgt dat je geen last meer hebt van verstoppingen. Ook zijn de kleuren veel scherper. De “moeilijke’ kleuren zoals rood en zwart print je met deze cartridge feilloos en zonder problemen! Wij zijn niet de goedkoopste maar wel de beste!"

Re: Foodprinter Canon

Dank  jullie wel. Hij doet het inderdaad SUPERRRR!!! Zoo blij mee!