1

Onderwerp: Wie heeft er ervaring met ProGel kleurstof?

Omdat ik vind dat je met zowel Wilton als Americolor veel kleurstof nodig hebt om een mooie rode kleur te krijgen, heb ik een tubetje ProGel rood gekocht en vandaag uitgeprobeerd.
Wat mij opviel is dat het geen smaak of geur afgeeft, en je hebt er erg weining van nodig en de rode kleur is ook echt rood. Ik heb er fondant mee gekleurd en botercreme en ben zeer tevreden.

Nu vraag ik mij af, heeft iemand van jullie al andere kleuren geprobeerd??

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Wie heeft er ervaring met ProGel kleurstof?

Ik heb de paarse geprobeerd en die werd mooi diep paars. En inderdaad, niet zo veel nodig.

Voor rood en zwart gebruik ik normaal extra red en black black van sugarflair. Daar heb je ook maar heel weinig van nodig.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Re: Wie heeft er ervaring met ProGel kleurstof?

Oh ja, de poppy red heb ik ook geprobeerd. Ook mooi!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

Re: Wie heeft er ervaring met ProGel kleurstof?

Ik heb baby bleu en strawberry red en inderdaad werkt perfect!

Re: Wie heeft er ervaring met ProGel kleurstof?

ik heb de gele, de  lichtgroen (avocado achtig groen)en de bruine geprobeerd en ze werken in principe heel goed en geven mooie kleuren. Afgelopen weekend opende ik een nieuwe tube felgroen maar die gel was heel stijf en moeilijk uit de tube te krijgen. Hij liet zich uiteindelijk wel redelijk goed verwerken