1

Onderwerp: sweet table housewarming party hulp

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar ideeën en recepten voor een sweet table die ik straks kan maken bij mijn housewarming party. Wil de kleuren zwart/wit gebruiken. Heeft er iemand ideeën of tips?

2

Re: sweet table housewarming party hulp

Oreo koekjes op een stokje, dropjes, krijtjes.

3

Re: sweet table housewarming party hulp

Oeh ik ga dit even in de gaten houden. Ik heb binnenkort ook een housewarmingparty met als idee om een sweettable te maken.

4

Re: sweet table housewarming party hulp

Roggebrood stukjes met ben de naam even kwijt maar van die zachte witte smeerkaas.
Witte (spek)muizen
Marsmallows van die witte eventueel met zwarte versiering.
Gevulde eieren met aan de bovenkant zwarte kaviaar.

5

Re: sweet table housewarming party hulp

Spiesjes met fetakaas, zwarte olijven.
Sandwiches maken van (wit)broodrondjes, zwarte jam er tussen en aan de bovenkant gestampte muisjes.
Mini pizza met mozzerella/zwarte olijven.
Chocoladecake met kokos decoratie.

Drankje: dropshot en kokossmoothy.

6

Re: sweet table housewarming party hulp

Pepermuntkussentjes.
Nu ga ik echt weg haha.

7

Re: sweet table housewarming party hulp

Hier kan ik wel wat mee! Dank je wel! Iemand een idee waar je tafeldecoratie's en bordjes enzo kunt vinden tegen een leuke prijs?

8

Re: sweet table housewarming party hulp

Kijk eens bij action, xenos, misschien wibra of zeeman? Of een euroshop misschien?

9

Re: sweet table housewarming party hulp

Bij de Action hebben ze papieren onderleggers met een kanten randje. Daar kun je dingen op zetten.
Daarnaast zag ik hier laatste een leuk en goedkoop idee om zelf een standaard te maken van een kandelaar en een kaarsplateau van de Action. Als je die op elkaar zet en in een leuke kleur overspuit heb je een mooie serveerplateau.
Voor de rest iets van een leuk tafellaken eronder.

10

Re: sweet table housewarming party hulp

Super dank je wel als ik de volgende keer in de stad kom ga ik gelijk eens even kijken bij deze winkels :thumb: