1

Onderwerp: Ladies Night

Hoi,

Misschien sta ik hier met mijn onderwerp wel helemaal verkeerd, maar ik wist niet goed waar ik hem moest plaatsen....

Eind november sta ik op een ladies night. Dit heb ik vorig jaar ook al gedaan en toen heb ik cupcakes verkocht.
Nu zou ik wel heel wat anders willen verkopen en ook meer verschillende dingen.

Ik dacht zelf al aan "een pot vol koekjes" en misschien een paar kleine taartjes. Wie heeft er nog meer ideeën?

Ik ben zelf wel eens in een leuke taartwinkel geweest waar ze hele leuke kleurige etageres verkochten. Maar welke groothandel zou dit verkopen?

Ook heb ik de mogelijkheid om kleine workshops te geven. Maar ik vind cupcakes zo afgezaagd. Iemand hier nog een idee voor? Het moet wel iets zijn wat niet te lang duurt en wat gelijk meegenomen kan worden.

Ik hoor het heel graag!!!

Alvast bedankt voor de moeite,
Johanneke

2

Re: Ladies Night

in eerste instantie dacht ik gelijk aan Macarons!

maar dat duurt te lang...

(voor de workshop dan, verkopen kan natuurlijk wel)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

3

Re: Ladies Night

Meringues, rocky road, pot vol koekjes  is idd ook erg leuk!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

Re: Ladies Night

je kan natuurlijk ook cakepops doen maar dat lijkt me als workshop toch misschien niet uitdagend genoeg... tenzij je zo'n roos-cakepop doet.. dat vinden veel mensen denk ik wel een uitdaging om te doen. Geen idee of dat lang duurt alleen want ik heb er zelf nog nooit eentje gemaakt  O-)

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

5

Re: Ladies Night

Eind november zeg je, misschien een idee voor de workshop om figuurtjes van marsepein te maken voor Sinterklaas?, of versierde speculaaspoppen, of met een muffin erin zo'n kleine variant van sinterklaastaart die eruit zag als een zak met cadeautjes.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

6

Re: Ladies Night

Bedankt voor alle reacties, ik heb weer wat om over na te denken, leuk!

Nog een vraagje Ell, wat is Rocky Road? Ik heb er echt nog nooit van gehoord :P

Groetjes,
Johanneke