1

Onderwerp: Nog even ter info: over de storing

Een (groot? ;) ) aantal zal het vast hebben gemerkt: vandaag, dinsdag 1 oktober, zijn we bijna de hele dag niet bereikbaar geweest. Helaas had dit niets met de website-ontwikkelingen te maken, maar alles met een storing in een datacentre in Amsterdam. Om precies te zijn: Het datacenter van Easynet op Schiphol-Rijk heeft vandaag voor een groot deel platgelegen door een stroomstoring. De oorzaak van de stroomstoring is onbekend, ook is niet duidelijk waarom de noodvoorziening niet of niet geheel is aangeslagen.

Vast ook namens het datacentre ;) : excuses voor het ongemak!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Nog even ter info: over de storing

Ach, één dagje zonder overleven we ook wel. Mooi dat het nu opgelost is.

En noodstroomvoorzieningen zijn over het algemeen best betrouwbaar, als ze tenminste regelmatig getest worden. Helaas ontbreekt dat er nogal eens aan.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Re: Nog even ter info: over de storing

Haha! Dan merk ik pas echt hoe verslaafd ik ben! Volgend mij moet ik een caa (cake-addicts-anonymus) oprichten!

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

4

Re: Nog even ter info: over de storing

Ik dacht, de nieuwe website word geupload... :lol:

Helaas, zie ik nu.....

---> Creatief, informatief, maar vooral een lekkere weblog! <---
http://bijjolan.blogspot.nl/

5

Re: Nog even ter info: over de storing

Scheelde wel enorm in het aantal spam-registraties die we na te kijken hadden  ;)

Re: Nog even ter info: over de storing

Gelukkig was het maar een dagje en geen langere tijd! :lol: maar ik dacht ook dat de nieuwe site online werd gezet.
Ik heb ook al wel een aantal keren op F5 (refresh) gedrukt om te kijken wanneer ik er wel op kon :lol:  :D  :o

7

Re: Nog even ter info: over de storing

Als we de site vernieuwen, kondigen we dat aan hoor ;) Kan iedereen zich er op voorbereiden  :lol:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Nog even ter info: over de storing

:lol: ja wel ruim van te voren aankondigen he haha dan kunnen we langzaam aan gaan beginnen met het (tijdelijk) afkicken hahaha :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

9

Re: Nog even ter info: over de storing

En we kunnen klaar gaan zitten met taart en koffie :lol:

---> Creatief, informatief, maar vooral een lekkere weblog! <---
http://bijjolan.blogspot.nl/