1

Onderwerp: pme cursus

Hoi allemaal
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik zou heel graag de pme cursus gaan doen.
Maar aangezien ik ivm medicijngebruik niet mag rijden zit ik aan halen en brengen vast.
Nu ben ik aan het zoeken waar ik dat zou kunnen doen.
Ik woon in sevenum dit ligt tussen venlo en venray in. In noord limburg.
Nu ligt cake-world in deurne op een afstand dat goed te doen is maar die zijn net gestart me een cursus.
Dus mijn vraag is of er iemand nog een adres weet waar ik de cursus zou kunnen volgen in de omgeving noord limburg?
Denken jullie ff met me mee aub want het ljjkt wel zoeken naar een speld in een hooiberg :o
Alvast bedankt
Groetjes monique

Re: pme cursus

Hoi Monique,

De PME-cursus bestaat uit drie modules die in willekeurige volgorde gevolgd mogen worden.

Ik heb net even op de website van CakeWorld gekeken en zag dat ze idd begin september gestart zijn met de module Sugar Flowers. Maar de module  Sugarpaste start op 21 oktober a.s., dus je zou daar mooi mee kunnen starten (mits je gehaald en gebracht kan worden natuurlijk).

Ik hoop voor je dat het lukt!

3

Re: pme cursus

Hoi hoi
Ik wist dat er 3modules zijn en in willekeurige volgorde gedaan kan worden.
Vandaar dat mijn keus ook viel op sugerpast flowers.
Met fondant en 3d taarten kan ik aardig uit de voeten dus met die bloemen breidt ik
Mijn kennis het meest uit.
Lijkt me toch logisch bedacht toch?
Ik heb ondertussen met marion oosterveen van cakeworld contact gehad,
En ga dus eerst de sugarpast cursus doen. Omdat ik ze tocb alle 3 wil gaan doen.

Maar ik d8 gisteren kijk ff verder dan je neus lang is en zoek nog fff door
Vandaar.
Maar wat is pme slecht vertegenwoordigd in Limburg.

Wat vervoer betreft dat komt wel goed optijd de datums doorgegeven dan moet dat lukken.

Bedankt voor je reactie
Groetjes monique