1

Onderwerp: vraagje over de planning (13 taarten)

Ik wilde heel erg graag advies over het volgende
Mijn man heeft een vrijdag een toernooi en nu wilde ik als verassing voor ieder team een taart maken (13 stuks) Ik heb de biscuit al gebakken en in de vriezer maar nu wilde ik eigenlijk morgen al beginnen met vullen en ze dan in de koelkast bewaren ( werk met boter creme en jam) en dan een woensdag beginnen met bekleden ze moeten namelijk een donderdag avond al mee (het is op een ijsbaan dus daar staan ze ook weer koel) is dit te vroeg ?

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

2

Re: vraagje over de planning (13 taarten)

Zo..jij legt jezelf even een hoop werk op!  :s
Ik snap dat je alvast wil beginnen, maar vind m persoonlijk op het randje qua tijd die er tussen het maken en eten zit.
Ik weet niet of ze vrijdag ook meteen helemaal op worden gegeten of nog worden bewaard?
Ik zou woensdag dan beginnen met vullen en mss al wat bekleden en donderdag de rest afmaken..nachtwerk!  :s
Kan je geen hulp vragen?
Jammer dat je zo ver weg woont..anders had ik je kunnen helpen..

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

3

Re: vraagje over de planning (13 taarten)

Tja.... ik vind het ook echt op het randje qua houdbaarheid, maar snap ook wel dat je niet kunt heksen...  :think:
Woensdag beginnen en zorgen dat je een (taart)vriendin regelt om je te helpen  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Re: vraagje over de planning (13 taarten)

Het wordt de aankomende dagen ook nog extra warm weer  :/ Ook iets om rekening mee te houden hoor, ook als is het botercreme  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Re: vraagje over de planning (13 taarten)

heel erg bedankt voor de tips ik ga een woensdag maar beginnen en dan hopen op het beste  :/  Gelukkig wordt het geen ingewikkelde taart er komt een printje op (logo van de club)

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

6

Re: vraagje over de planning (13 taarten)

Misschien een tip voor eventueel een volgende keer: taartjes bakken, vullen en bekleden en dan invriezen. Hoef je de dag van tevoren alleen nog maar de printjes er op te doen en heb je superverse taarten zonder al te veel stress

7

Re: vraagje over de planning (13 taarten)

planningsvragen: [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

8

Re: vraagje over de planning (13 taarten)

djehr schreef:

Misschien een tip voor eventueel een volgende keer: taartjes bakken, vullen en bekleden en dan invriezen. Hoef je de dag van tevoren alleen nog maar de printjes er op te doen en heb je superverse taarten zonder al te veel stress

Das ook een goeie idd!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake