1 Laatst bewerkt door Bo2309 (30-10-2013 22:45)

Onderwerp: hulp gevraagd

Update: Ik wilde even met jullie delen dat mijn webwinkel intussen in de lucht is. De sweettable ideeen liggen nog even stil, maar wellicht in de toekomst wat meer servies, taartplateaus e.d.

wel veel woonaccessoires, brocante en feestelijke handgemaakte dingen zoals vlaggetjes slingers en servies etageres.

Als jullie het leuk vinden, komt dan even een kijkje nemen op www.label6.nl

groetjes, Bauwina


ik werk aan het opzetten van een webwinkel (geen taarten) en zou daarin graag decoratiemateriaal voor Sweet tables willen gaan opnemen (rietjes, bekers, servetjes, verdere aankleding).

Nu ben ik op zoek naar groothandels die dit in hun assortiment hebben maar ik kom helaas met zoeken nog niet veel verder....

Iemand tips of ideeen (binnen- of buitenland maakt me niet zo veel uit)....

Dank alvast!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

Re: hulp gevraagd

Heb je al eens op alibaba.com gekeken? Dat is een internationale groothandel. Rechtstreeks aan fabrieksprijzen. Meeste zijn wel in China gelegen maar je hebt dan ook super goede prijzen en de verzendingskosten vallen mee.

Stagair bij cakesenco.be

Re: hulp gevraagd

jezebelle1985 schreef:

Heb je al eens op alibaba.com gekeken? Dat is een internationale groothandel. Rechtstreeks aan fabrieksprijzen. Meeste zijn wel in China gelegen maar je hebt dan ook super goede prijzen en de verzendingskosten vallen mee.


ik heb vaak de site gezien maar staan de prijzen in dollars?hoe doe je dat met geld overmaken? en hoe lang duurt het voordat je het binnen krijgt? is dit wel betrouwbaar

Party without cake is just a meeting.

4

Re: hulp gevraagd

Dank. Ik zal eens kijken....ik twijfel altijd als ik ze zie....ziet er niet heel 'betrouwbaar' uit, maar prijzen zijn inderdaad scherp.

Iemand nog andere ideeen?

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

5

Re: hulp gevraagd

Wat leuk!

Groetjes Erna

Re: hulp gevraagd

Zag wel rietjes van Kikkerland en dat is uit Nederland, maar je kan ze in Nederland bijna niet krijgen. Misschien de moeite waard om eens naar te kijken?

7

Re: hulp gevraagd

dank jullie wel!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

Re: hulp gevraagd

Alibaba is zeer betrouwbaar. Is meestal via paypal... Lees eens even de site goed na alles wordt er op uitgelegd

Stagair bij cakesenco.be

Re: hulp gevraagd

jezebelle1985 schreef:

Alibaba is zeer betrouwbaar. Is meestal via paypal... Lees eens even de site goed na alles wordt er op uitgelegd

Hoe weet je hoeveel je moet betalen?? Omdat er dollars worden aangegeven. Heb heel vaak zulke mooie artikelen gezien maar durfde de
Gok niet te wagen.

Party without cake is just a meeting.

10

Re: hulp gevraagd

even een update, ik ben in de lucht! welliswaar nog niet met sweettable producten, maar de rest staat, www.label6.nl

taarten maken zal ik dus echt alleen nog voor naaste familie doen, de rest van mijn tijd gaat in gezin, baan en webwinkel zitten :-)

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl