1

Onderwerp: Appelboor

Nu wil ik een appelboor kopen omdat we thuis VEEL appeltaarten enzo bakken

nu was mijn oog gevallen op de http://www.bol.com/nl/p/westmark-appels … 005802738/

heeft iemand miss ervaring met die? werkt hij goed voor kleine en grote appels??
of weten jullie miss een betere??
bvd

2

Re: Appelboor

Uit de sticky:

Het gaat hier dus om zaken die automatisch werken (of zouden moeten werken....), vragen over handige tooltjes die niet op stroom, gas, batterijen etc. gaan horen hier niet thuis.

[MOVE- > taartdecoratie algemeen

3

Re: Appelboor

Vroeger........ :s  had mijn moeder ook zoiets. Heb het niet lang gezien trouwens. Ziet er leuk uit, maar is een onding. Ik zou er geen 26,95 voor over hebben. Denk dat je met zelf schillen nog sneller bent, en de appels worden mooier geschild..

4

Re: Appelboor

deze heb ik jaren gebruikt op het werk. Je hebt zo 10 kilo klaar. Als ik veel appeltaart zou maken zou ik gelijk 1 halen!!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

5

Re: Appelboor

das dus een plus en een min, andere ervaringen??

6

Re: Appelboor

Ik heb ze wel eens gezien...
Om ze te schillen is het denk ik wel handig, echter je moet ze ook nog in stukken snijden..., met een mesje...
Als je het mesje dan toch vies moet maken kun je de appels er ook wel mee schillen.

Conclusie:
Ik denk dat je er dus alleen maar meer afwas van hebt...
(ps. heb een hekel aan afwassen, maar dat begreep je waarschijnlijk wel...  :lol: )

Dat is toch een TAART waard!

7

Re: Appelboor

Kan deze ook alleen schillen? Er staat nu nl. Dat deze schilt,  in schijven snijd en klokhuis er uit haalt.
Dus kan je bv. het snijden uitzetten?

8 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (02-09-2013 22:03)

Re: Appelboor

Het werkt echt als een tierelier! :Y

I never met a calorie I didn't like....