1

Onderwerp: aanvraag proefpakket voor sweet table, een aantal vragen

hoi,

Wil heel graag zelf sweettables maken, alleen heb ik een aantal vragen. een mevrouw heeft om een proefpakket gevraagd. ze wil de sweets proeven voordat ze ze besteld.

Nu ben ik gekomen op mini cupcakes, paar macarons...

Wat zou ik nog meer in het pakket kunnen doen? Mevrouw zei verras me maar.

En hoeveel zou ik ervoor kunnen vragen? Maak natuurlijk wel kosten met grote hoeveelheden aanmaken en een paar verkopen. Mevrouw heeft een budget van 6 euro.


hoor graag van jullie.

2 Laatst bewerkt door djehr (09-08-2013 15:37)

Re: aanvraag proefpakket voor sweet table, een aantal vragen

Lastige vraag  :think:
Met een sweet table kun je alle kanten uit: koekjes, cupcakes, macarons, taart, snoepjes, schuimpjes, mousse, cakepops, lollies, brownies, bonbons, fudge, truffels, etc.

Met een proefpakketje wil je laten zien en proeven wat je kan. Je zult dus voor jezelf moeten bepalen wat je er in wilt doen en vervolgens dan bepalen wat dat de klant gaat kosten.
De vraag is of je met 6 euro wel een degelijk proefpakketje kunt maken.
Macarons zijn bijvoorbeeld al duur om te maken...

Re: aanvraag proefpakket voor sweet table, een aantal vragen

Ik snap dat iemand die jou niet kent en niet eerder van jou iets geproefd heeft, graag iets wil voorproeven.

Ik zou iets maken waarvan jij denkt dat je daarmee de opdracht zult krijgen. Iets wat je goed kan en waar je trots op bent qua smaak en looks. Djer geeft leuke suggesties. :Y

Maar voor 6 euro..  :s Dat dekt toch amper de kosten..  Zelfs als je van alles maar 2 maakt.  En wat reken je dan als uurloon? Je staat toch al gauw een hele middag in de keuken om meerdere dingen te maken.
Misschien ben je een extreme hobbyist, maar zelf doe ik dat voor niks alleen voor hele goede vrienden. In dat geval doe ik dat met liefde.