1

Onderwerp: Bakken met de cake boss.

Hallo allemaal,

Ben nieuwe hier op het forum en ik weet niet precies waar ik met mijn vraag terecht moet.
Maar denk dat ik op deze plek van het forum wel goed zit.

Heb op de site tussen de boeken gekeken en verrassend genoeg staat het volgende boek er niet tussen: Bakken met de cake boss van Buddy Valastro.

Wie weet dat er ergens anders op deze site wel over gesproken is.... Maar ik wilde graag reviews horen van de forummers hier.
Over hoe dat het boek is voor beginnelingen en ofdat het boek echt zo fantastische is als het oogt! En wat je ervan vindt....

Alvast dankjewel voor de reacties.

2

Re: Bakken met de cake boss.

Als je niet zeker weet waar je je bericht kwijt kunt, is het handig om even de sticky's te lezen. In de rubriek V&A: niet-taartgerelateerde zaken kan niemand op je vraag reageren...

Als het wèl over taart gaat maar niet in één van de specifieke taart-rubrieken kan, hoort het in taartdecoratie algemeen.

[MOVE] --> TDA

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Bakken met de cake boss.

Voor de beginnende bakkers is het een heel leuk boek !

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4

Re: Bakken met de cake boss.

spidygirl schreef:

Voor de beginnende bakkers is het een heel leuk boek !

Dankjewel voor je reactie :) . Wat maakt het dat dit boek een heel leuk boek is voor de beginnende bakkers?

5

Re: Bakken met de cake boss.

Gaapje schreef:
spidygirl schreef:

Voor de beginnende bakkers is het een heel leuk boek !

Dankjewel voor je reactie :) . Wat maakt het dat dit boek een heel leuk boek is voor de beginnende bakkers?

het is alweer even geleden dat ik em in mijn handen had op mijn werk ...maar voor mij was het dus niets omdat er heel veel beginners technieken in stonden.

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie