1

Onderwerp: help!! dansend bruidspaar voor op taart gezocht

wie o wie kan me helpen??

Ik zoek een dansend bruidspaar die in de Wilton Garden Gazebo Wire Separator Set past

taartendecoratie.nl/taart-standaards/6027-wilton-garden-gazebo-wire-separator-set-070896304537.html

wie weet waar ik deze kan kopen (liefst in zuid holland)
of op internet kan bestellen.
De dansende bruidsparen die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn te groot en passen er dus niet in.
Het is een wens van het bruidspaar omdat ze erg graag dansen, en hoop natuurlijk aan deze wens te kunnen voldoen

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt voor het meedenken

2

Re: help!! dansend bruidspaar voor op taart gezocht

Vragen als " waar kan ik kopen " mogen in een andere rubriek, de rubriek decoreren is voor alle vragen over hoe je iets zou kunnen maken.

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

(en ik heb de link bewerkt: links naar andere webshops voor taartdecoratie zijn niet toegestaan.........)

En bij deze ook een upje!

3

Re: help!! dansend bruidspaar voor op taart gezocht

Karin09 schreef:

Vragen als " waar kan ik kopen " mogen in een andere rubriek, de rubriek decoreren is voor alle vragen over hoe je iets zou kunnen maken.

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

(en ik heb de link bewerkt: links naar andere webshops voor taartdecoratie zijn niet toegestaan.........)

En bij deze ook een upje!

excuses voor het verkeerd plaatsen, bedankt voor je hulp

4

Re: help!! dansend bruidspaar voor op taart gezocht

taartendecoratie.nl/bruidstaart-toppers/147-stdter-cake-topper-bruidspaar-dansend-wit-4018598930155.html

pf.trendmax.nl/?dansend-bruidspaar-beeldje-voor-op-taart-kopen-10038921.html&page=list-details

mijnbedankje.nl/webwinkel/product_info.php?cPath=46_47&products_id=36&osCsid=e781e5d4c81ff2381c764fdd335a8d5e

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart