76

Re: [Apeldoorn en omgeving] Nieuws, freubel en klets; -Deel 9-

Water, thee en melk/yoghurt :)

77

Haha ok  :D  ik vroeg me namelijk af hoe lang ze melk moesten krijgen, of dat nou moedermelk of flesvoeding is maakt denk ik niet uit?

78 Laatst bewerkt door keukentje (10-08-2013 20:21)

keukentje schreef:

http://i749.photobucket.com/albums/xx133/keukentje1/taart3_zps8626347b.jpg

Ik kreeg deze taartaanvraag, maar kan 'm zelf niet maken; wie wel?

Onze zoon Moos wordt weer bijna 3 jaar en graag willen we weer een taart bij je bestellen. In de bijlage heb ik een voorbeeld toegevoegd.
Het zal dan wel leuk zijn als er uit het tunneltje het hoofd van de trein genaamd Percy komt. Van die trein heb ik ook een foto.
In de wolkjes dan de naam van Moos.

Is het mogelijk dat er zo'n 25 stukken uit kunnen? Vulling uit basis van slagroom en een vruchtenmousse, welke vruchtjes maakt niet uit, maar liever niet iets waar pitjes oid in zitten.

We vieren de verjaardag op 1 september.

Is er hier misschien iemand die deze taart kan en wil maken ?

Reacties mogen ook naar Carien.

Christine.

79

ik zal het wel nooit begrijpen :nooo  is manlief net met zoonlief naar Go Ahead-ADO geweest, zit hij de wedstrijd nu op tv te bekijken..... :rolleyes:  :grr:  :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

80 Laatst bewerkt door Hertje (11-08-2013 10:51)

Carien schreef:

ik zal het wel nooit begrijpen :nooo  is manlief net met zoonlief naar Go Ahead-ADO geweest, zit hij de wedstrijd nu op tv te bekijken..... :rolleyes:  :grr:  :think:

:lol:

:think: Als jij bij een taartwedstrijd bent geweest en er komt een verslag van op TV, kijk jij dan wel of niet? ;)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

81

:shh:  da's iets heeel anders :Y  O-)  ;)
en dat gebeurt niet elke week (of, nou jaaa, elke 2 weken dus voorlopig....)

82

taart in Borculo, voor as zaterdag http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=228063

83

Carien schreef:

:shh:  da's iets heeel anders :Y  O-)  ;)
en dat gebeurt niet elke week (of, nou jaaa, elke 2 weken dus voorlopig....)

:D  :P

84

@ Carien, dat is omdat mannen altijd twee keer iets moeten zien en horen.Zeg maar, herhaling (dat is toch ook bij voetbal uitgevonden?) :Y
En vrouwen spreken 30000 woorden per dag en mannen maar 15000 dat komt ook omdat we ze alles 2 keer moeten uitleggen/vertellen!  :P

Fijne avond!!!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

85 Laatst bewerkt door Hertje (12-08-2013 00:36)

Annette52 schreef:

@ Carien, dat is omdat mannen altijd twee keer iets moeten zien en horen.Zeg maar, herhaling (dat is toch ook bij voetbal uitgevonden?) :Y
En vrouwen spreken 30000 woorden per dag en mannen maar 15000 dat komt ook omdat we ze alles 2 keer moeten uitleggen/vertellen!  :P

Fijne avond!!!

:P  :thumb:  :lol:

86

Of ze vergeten dingen te zeggen die belangrijk zijn te weten  :s

Christine.

87

keukentje schreef:
keukentje schreef:

http://i749.photobucket.com/albums/xx133/keukentje1/taart3_zps8626347b.jpg

Ik kreeg deze taartaanvraag, maar kan 'm zelf niet maken; wie wel?

Onze zoon Moos wordt weer bijna 3 jaar en graag willen we weer een taart bij je bestellen. In de bijlage heb ik een voorbeeld toegevoegd.
Het zal dan wel leuk zijn als er uit het tunneltje het hoofd van de trein genaamd Percy komt. Van die trein heb ik ook een foto.
In de wolkjes dan de naam van Moos.

Is het mogelijk dat er zo'n 25 stukken uit kunnen? Vulling uit basis van slagroom en een vruchtenmousse, welke vruchtjes maakt niet uit, maar liever niet iets waar pitjes oid in zitten.

We vieren de verjaardag op 1 september.

Is er hier misschien iemand die deze taart kan en wil maken ?

Reacties mogen ook naar Carien.

Deze taart mag ik gaan maken voor Moos.

Christine.

88

Je gaat een weekje op vakantie en bij thuiskomst hebben jullie er bijna twee hele pagina's bij gekletst. De afgelopen dagen hebben we in de omgeving van Arcen vertoeft. Oa in Overloon het oorlogsmuseum bekeken, veel oude trekkers in de Pauenhof (Sonsbeck) en naar Irrland (Twiststeden). Het laatste was dé hit voor de kinderen. Voor ouders die het niet erg vinden als hun kinderen een beetje smerig worden dan is dit echt een super park. Entree slechts 5 euro pp, drankjes een euro en je het is al helemaal geen probleem als je je eigen BBQ-vlees, eten en drinken meeneemt. Er staan zo'n 800 BBQ's waar je gratis (zelf voor kolen zorgen of daar een zakkie halen) gebruik van kan maken. Hele familie zitten er, tafelkleedje mee, hele buffetten werden er uitgestald. Moeders heeft ook de kans gegrepen en is meerdere keren met matje van de glijbanen gegaan :D . Toen we het welletjes vonden om zes uur waren de jongens ook helemaal munt, de jongste was te moe om zijn friet op te eten :) . Voor de rest hebben we veel gefietst, gezwommen in het binnenbad van het park en gelezen. Vandaag teruggekomen en de eerste is bijna klaar. Als die hangt ga ik weer verder met mijn leesboek, die moet nog uit. De rest van de week nog vrij, dan maar even de tuin bijwerken, bezoek aan blauw-gele blokkendoos en met neefje en nichtje en zus naar een peutervriendelijk uitje. Ook zal ik nog even een fietstochtje naar de binnenstad maken, moet nog een bepaalde winkel even bekijken.

@Carien; sterkte met de rug.

89

Blauw- hele blokkendoos als Ikea ?  :D wilkommen daheim zullen we maar zeggen.

Christine.

90

klinkt als een leuke vakantie Kerstboompje :Y  :thumb:

m'n rug gaat heel goed hoor :) ik voel af en toe nog wel iets, maar dat klopt ook, ze kon niet alles in 1x doen. Vanochtend boven en beneden flink gezogen en de badkamer gesopt, dussssss.....
:think: ben ik er nu blij mee, of.... :think:  ;)

91

Carien schreef:

klinkt als een leuke vakantie Kerstboompje :Y  :thumb:

m'n rug gaat heel goed hoor :) ik voel af en toe nog wel iets, maar dat klopt ook, ze kon niet alles in 1x doen. Vanochtend boven en beneden flink gezogen en de badkamer gesopt, dussssss.....
:think: ben ik er nu blij mee, of.... :think:  ;)

Ja dat moet je dus laten doen !

Christine.

92

tsja :s weekend Emper feest, manlief nou niet echt in goede doen, zal ik maar zeggen.....

93

Nou kusje erop dan maar, manlief lekker met rust laten, gaat vast al beter vandaag.

Straks komt eindelijk de middelste kleindochter logeren, "ik wacht al heel lang oma" ! Eens bedenken wat we daar mee zullen gaan doen, morgenmiddag is er iets van Franse rommelmarkt hier in de stad in het kader van de zomerfeesten, donderdagmorgen naar de gewone markt.

Christine.

94

:( Lange broek weer aangetrokken, veels te optimistisch die korte broek van mij, zie dat het hier nu ook regent. Dat wil ik niet, heb vakantie :grr: .
@keukentje; idd blauw-gele doos is de Ikea. Wil nog een paar witte lampen erbij voor in de tuin, alleen volgens mij hebben ze de tuinspullen (in ieder geval op de site) al weer in de winterstalling gedaan. :grr: .

Binnenkort maar weer een mooie dummie maken voor op het dressoir. Die nu staat daarvan kleurt de basislaag dor de witte decoraties heen, geen mooi gezicht :(  :nooo .

@Carien; tja zo'n feestje valt ook niet mee ;) , maar gelukkig hebben ze de herinnering nog (een dag of twee) :D . Ik hoop voor je dat hij alweer wat meer in staat is voor wat minder feestelijke activiteiten zoals stofzuigen, de was of wat anders nuttigs.

@keukentje; veel plezier met kleindochter. Franse rommelmarkt klinkt leuk, helaas 'kga zelf nar kabouterland, voor mij geen kans op wat snuffelen. Maar ik wens jullie veel plezier. En fijn dat ze zo graag komen logeren en dat je dat zelf ook leuk vindt. Niet alle opa's&oma's zijn daar gek op (denk in de schone sfeer ;)  :/ ). Dus dikke :thumb: voor deze superoma.

:think: 'kGa denk ik maar de boodschappen doen, de was kan nu toch nog niet naar buiten. Ik wil mijn zonnetje en 23 graden terug, 'kheb nog vakantie.

95

kerstboompje schreef:

fDus dikke :thumb: voor deze superoma.

:o  ik ga er van blozen.

enne die warmere temperaturen komen nog.

Christine.

96

keukentje schreef:
kerstboompje schreef:

fDus dikke :thumb: voor deze superoma.

:o  ik ga er van blozen.

Ben ik het volledig mee eens! Lang niet alle opa's en oma's doen zulke leuke dingen met hun kleinkinderen. Dus chapeau voor Keukentje!  :thumb:

Arcen en Irrland, daar heb ik ook hele leuke herinneringen aan.  :Y
Geweldige tijden beleefd daar.

Ben nu weer aan het werk. Na een halve dag zit je er al weer helemaal in hoor, alsof je helemaal niet weg bent geweest...
Maar ach, ik heb voor vrijdag weer een leuk taartje op de planning staan en ik ben nog bezig met de voorbereidingen voor een bruidstaart die over 2 weken af moet, dus dat gaat weer helemaal goed komen.  :)

Dat is toch een TAART waard!

97 Laatst bewerkt door Hertje (15-08-2013 12:19)

@ keukentje: bloos nog maar even verder, want ook van mij krijg je een dikke pluim voor je kwaliteiten als oma! :Y

Taartende dames: veel succes! Wel showen hoor!

98

vandaag naar Fort Pannerden en Arnhem geweest. Het fort is echt de moeite waard :Y  veel groter dan ik verwacht had :Y
Toegang is gratis voor donateurs van Gelderse Kastelen enzenz, maar ja, moeten die wel hun pasje meenemen natuurlijk :rolleyes:  :grr:  :o Nu wel moe, maar het was het waard :Y De plensbuien hadden we in de auto, dus prima voor elkaar :)
Afsluitend pannenkoek gegeten in Rheden
Manlief laat ik niet bij de was in de buurt hoor :nooo Heeft jaren op zichzelf gewoond, maar daar laat z'n geheugen 'm heeeelemaal in de steek :think:  :s

99

Zo gek, fietste ik vanmorgen door de straat waar de taarten winkel zit (DLT) is ie dicht, ben dan wel nieuwsgierig of ie morgen open is tijdens het Franse gebeuren daar in de straat. Niet dat ik nu direct iets nodig heb maar rond 11 uur is toch een heel normale winkel openingstijd ?

Inmiddels heeft 4 jarige kleindochter haar koffertje uitgepakt, de halve douche in beslag genomen met haar haarfrutsels, schoentjes netjes naast het bed en haar laarsjes in de gang. Kijken wat we morgen gaan doen, ze kon in ieder geval heel lang slapen.

Christine.

100

ze hebben vakantie-openingstijden, melden ze wel op FB. Zijn meerdere dagen per week dicht.....

Nou, het is mij ook gebeurd.... taartprijsonderhandelingen.... :s  :rolleyes: Dacht het niet :nooo