26 Laatst bewerkt door koekenbakkerBrinky (17-10-2013 07:28)

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Ja ben ook zeer benieuwd. Want hopelijk zijn we inmiddels een hele stap verder dan die bijna duizend die hier nog op de teller staat???

o ja, bijna vergeten. Mijn complimenten voor al het werk wat al verzet is!

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

fruitcake schreef:
Esther mv Nick en Sanne schreef:

Wat spannend allemaal,ben net als vele andere heel benieuwd naar het eind resulaat  :Y
Zal binnenkort nog een kleine donatie doen,maar er zou toch ook een soort van tombola komen???

Was volgens mij op de Taart&Trends beurs. Ben wel benieuwd wat dat heeft opgeleverd en hoe het er nu voor staat....

Sorry ik dacht dat er zoiezo een tombola kwam waar iedereen aan mee kon doen.
Want bij de Taart&Trend beurs kon natuurlijk niet iedereen naar toe.
En er is al eens een keer eerder een mogelijkheid geweest dat je online lootjes kon kopen.
Daarom dacht ik dat het nu weer zo was.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

28

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Nou..... als je het niet verder verklapt. Die tombola staat op de planning. :shh:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Pooh schreef:

Nou..... als je het niet verder verklapt. Die tombola staat op de planning. :shh:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: ,zal niets verklappen  ;)

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

30

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

De google-inkomsten hebben de laatste maanden weer wat aangevuld, en ook zijn er enkele donaties binnen gekomen, waarvoor dank!

Deleukstetaartenshop Haarlem heeft de opbrengst van winkelwagenmuntjes gedoneerd, hoe super is dat!

Van Taart&Trends zijn nog goodie bags over, binnenkort daarover meer!

We zijn er nog niet, maar beetje bij beetje komt zowel de lancering van de site als het te behalen budget in beeld!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

31

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

Poehee, wat een werk, maar zo goed als bijna alles is overgezet naar de nieuwe site. We zijn nog wel altijd blij met foto's, vooral van baksels voor bij de recepten en de faq.

We moeten nog wat kleine dingetjes doen en dan gaan we misschien wel het nieuwe jaar in met een nieuwe site!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

32

Re: Voortgang UPDATE / UPGRADE

oooooooohhhhhh  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl