51

Re: frobelen in de nieuwe workshopruimte!

Maak ik meteen een nieuw lijstje:
1:Noompie
2:Annataart
3:Miss Pebble
4:Karin09
5:
6:
7:
8:
9:

52

er is nog zat plek!

53

ikke ook O-)

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

54

jaaa :)

55

1:Noompie
2:Annataart
3:Miss Pebble
4:Karin09
5:Coconuts
6:
7:
8:
9:

56

Er is Nog plek voor zondag :)

57 Laatst bewerkt door Miss Pebble (07-08-2013 04:16)

1:Noompie (Naomi)
2:Annataart (Anna)
3:Miss Pebble (Petra)
4:Karin09 (Karin)
5:Coconuts (?)
6:Rietchy (Rietchy)
7:
8:
9:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

58

Petra ik zal je uit de droom helpen coconuts is Connie

59

Wat gaan we doen?.......als in: wat moet ik meenemen?  :o

60

Gaan we voor een thema of doen we ieder voor zich?

Ik twijfel tussen spelen met modelling chocolate of een dummy die ik nog heb staan versieren. Of schilderen...

En Petra, zal ik jou tegen 12:30 komen ophalen?

61

Ik moet nl spullen uit/onder het stof vandaan halen........wil ook wel spelen met modchoc, maar moet dan dan wel maken/kopen nog.

En schilderen..........onder jouw toeziend oog Anna klinkt ook erg aantrekkelijk.

62

Weet je wat, ik neem wel schilderspullen mee, en ik zal zo een lading modchoc proberen te maken (heb ik ook nog maar 1 keer gedaan hoor!). Als je wilt schilderen moet je wel een bekleedde dummie meenemen, dan heb ik wel hier en daar een tip voor je ;)

63

Neem je mod.choc wel mee.. moet nog het een en ander maken voor T&T ;):P

Oh en ik wil ook aan een workshopvoorbeeld gaan werken... :)

Neem iedereen iets lekkers mee? ;)

64

Ik kan niet beloven dat die van mij goed lukt, dus als je het echt nodig hebt moet je het maar zelf maken hoor ;)

65

Ik heb nog ca. 300 gram witte modchoc liggen. Weet niet of het verstandig is om het nog te eten, maar spelen kun je er nog wel mee :D

Ik neem mijn Mollypaste mee en dan ga ik weer eens proberen een poppetje te boetseren.

Lekkers wordt geregeld maar aangezien ik zaterdag ook al niet thuis ben wordt het ws wel iets uit de winkel :rolleyes:

@Anna
Half een is prima, op die tijd is Rietchy ook bij mij en kunnen we kiezen met welke auto we naar Zwartjurk :P rijden.

Ikke hep ur zin in!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

66

'Lekkers' is toch als iets bij de thee/fris, hè?
Of gaan we zo lang door dat het iets vullends moet zijn??

67

Ja, okee, met moet voor zijn/haar eigen modelling chocolate zorgen, want mijn zelfgemaakte zooi is mislukt, en ik heb geen tijd (en nog minder zin) om het nog eens te proberen. Ik ga schilderen of boetseren met Molly Paste, die heb ik tenminste nog liggen ;)

68

Heb ook zelf modchoc gemaakt (geprobeerd althans)

Erg brokkelig, maar als ik even flink kneed is het keileuk spul!

Even bedenken hoe en wat verder ;-)

En ik zal ook iets lekkers voor bij de thee/koffie/fris gaan bedenken! Leuk, leuk, leuk

Dummy bekleden om te gaan schilderen gaat me niet lukken: niet in huis en helaas door afkeur bij APK de komende dagen ook autoloos..........megabalen, maar is niet anders: en op de fiets naar Maasbracht is me net iets te ver  :lol:

69

heb nog wel een dummy liggen karin zal ik er morgen 2 bekleden?
ik wil wel schilderen al moet ik me een beetje rustig houden heb nogal last van mn hand

70

oh ja ik zal bokkepootjes meebrengen

71

Ow dat is super Connie! Graag!

Ik neem ook mijn modchoc mee, om ook te kijken wat er nu anders aan is dan de andere........... wil graag een girafje ervan maken en dan mijn avatar eens veranderen.......

Anna: wat moet ik dan zelf nog meenemen voor het schilderen?

(gaat nu een leuk plaatje zoeken om te schilderen)

72

Ik heb nog wel een met wit fondant beklede wonkydummy staan. Is wel al een paar maanden oud dus fondant is hard - en dat is geen voordeel toch, Anna?
Als je toch wilt schilderen, Karin, neem ik m voor je mee hoor! Doe er zelf toch niets mee...

Ik neem ook het eea ander aan bakjes en dummies mee voor jullie, voor de liefhebbers!

73

Ik neem wel een stapeltje marshmallows mee, heb ik nog zat van liggen ;)

Ik moet ook nog even kijken om het me lukt om een dummie te bekleden, maar anders verzin ik daar ter plekke wel wat op hoor. Nu eerst even een paar daagjes ertussenuit met de kindertjes. Tot zondag!

74

Mmmmmmmmmmmmmm! Leg ze maar niet bij mij in de buurt... :lol:  :lol:

75

Jawel hoor, en je krijgt er een evaluatieformulier bij  :lol: