1

Onderwerp: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

ik wil voor mijn zoon zijn verjaardag een slagroomtaart maken met rode chocoladevlokken. nu is mijn vraag hoeveel zal ik ongeveer nodig hebben voor een taart van 30 bij 30 cm ?
en heeft iemand een idee waar ik dat kan halen ?

groetjes patricia

2

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

Ik heb gewoon een pak vlokken bij de supermarkt gehaald en die met mijn handen ertegen aan geplakt. Had een ronde taart van 20 cm, en een kwart pak gebruikt.

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

3

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

Misschien kun je de vlokken gewoon kleuren met kleurstof? In een plastic zakje doen en dan husselen. Werkt bij hagelslag wel iig :p

4

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

heb wel rood-witte chocokrullen gezien bij de makro

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

ik vond het rode mooi staan in vergelijking met het witte slagroom maar de makro zit die ook in de buurt van zwolle ?

6

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

Duiven??

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

Ik zit net op de website van Articor punt nl en daar staat onder de knop chocolade ook roze rode schaafsel

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

ik ga gelijk kijken dank jullie wel

Re: slagroomtaart bekleden met chocolade vlokken

Ze hebben bij de sligro ook rode ijscodip met aardbeiensmaak
Misschien ia dat een oplossing