1

Onderwerp: waar doe ik cupcakes 250 in?

goedemiddag allemaal,

ik heb een grote opdracht van 250 cc gekregen. 125 moeten worden gedecoreerd en 125 kaal mee voor een workshop.
Nou heb ik werkelijk waar geen idee waar ik ze in doen moet doen om ze mee te geven. ik zie wel dozen en een inlay, maar dat is maar voor max 16 cc en om nou 15 dozen aan te schaffen voor 1 x is en heel duur en onhandig!HELP!!

ik hoor het graag!

alvast bedankt!

groetjes marion

2

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

Ik zag laatst ergens hier op het forum, iemand die had de cc's in een taartdoos gedaan. Daar konden er volgens mij 30 stuks in. Maar dan moet je dus nog wel een paar dozen aanschaffen...

3 Laatst bewerkt door Esther68 (03-06-2013 15:56)

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

Ik had van het weekend 50 cc's. Die heb ik in twee 34x34 taartdozen gedaan. Past precies! Ik heb wel de HoM papiertjes, die iets groter zijn. In een 34x34 doos passen dus 25 cc's. Wel jammer dat je niet kunt stapelen, dan zou je er 50 in kunnen doen  ;) . Per 5 dozen iets van 6 euro of zo....

4

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

Voor een bestelling van 200 cupcakes heb ik wel de taartdozen met kartonnen inlay besteld. Dit was heel prettig om ze veilig en stevig te vervoeren, en ik kon ook wat dozen met inlays achterlaten voor het bruidspaar, voor als ze nog overhadden, om mee naar huis te nemen.

Groetjes, Conny

5 Laatst bewerkt door Gwenolyn (03-06-2013 16:02)

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

Ik heb een witte doos voor mijn cupcakes waar ik er 25 in kan doen. Ik heb hier op het forum ergens een keer een foto gezien van iemand die er een verdieping in had gedaan. Zo kon ze er 50 kwijt in in doos.

Ook heeft iemand hier op het forum eens 600 cupcakes gemaakt. Ze heeft foto's geplaatst van hoe ze ze vervoerd zijn (bij bakken & vullen als ik me niet vergis.

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

6

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 06&p=4

Bij berichtje 92 zie je de foto's van haar cc's in dozen...

7

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

super bedankt voor de tips! ik ga dozen van 34/34 cm bestellen! kan ik de niet gedecoreerde cc wel stapelen?

8

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

Move to ~> Taartdecoratie algemeen

Als je ongedecoreerde cc's stapelt, doe dan even een bakpapiertje tussen elke laag. Dan plakken ze niet aan elkaar.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

Ik heb eens 325 mini cc's gemaakt voor de school van mijn zoon. In de doos heb ik toen een verdieping gemaakt zodat ik twee lagen in 1 doos kon doen. Maar dit waren dus mini's. Minder zwaar dan de grote cc's. Bij de grote durfde ik dit niet aan....

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=190034

10

Re: waar doe ik cupcakes 250 in?

In de perzik/nectarinedozen van de supermarkt of de groenteboer kunnen zo'n 50 cupcakes. De dozen zijn stevig en goed stapelbaar. Eventueel nog een antislipmatje erin. Om de dozen een grote zak.

Jacqueline