1

Onderwerp: luie bruid en bruidegom

ik heb een opdracht gekregen om een luie bruid en bruidegom te maken op een bruidstaart.

ik kan wel een bruid en bruidegom boetseren. maar zal echter niet weten hoe ze dan lui kunnen lijken.

heeft iemand een tip?..

2

Re: luie bruid en bruidegom

leg ze in bed, of op een bank... onderuit gezakt..

Of zomers thema, leg ze op een zonnebed..

Ik mag hopen dat je de opdracht van het paar zelf hebt gekregen? Zo niet zou ik nog maar eens terug gaan naar de opdrachtgever. Als bruidspaar dit van een ander ontvangen..  :nooo

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Re: luie bruid en bruidegom

Misschien is dit iets...alleen de flessen weglaten..
http://cakecentral.com/g/i/3010785/drun … g-toppers/

4

Re: luie bruid en bruidegom

http://netdna.coolthings.com/wp-content/uploads/2010/02/weddingtopper1.jpg

Zoiets misschien; onderuitgezakt, overhemd half open, stropdas los om de nek, misschien nog een riem los in de broek.
De bruid in zijn armen hangend, haar half opgestoken/half loshangend, schoenen op de grond (soort van neergegooid).

En inderdaad zoals Bommeltje zegt, indien het geen opdracht van het bruidspaar zelf is, eerst overleggen :Y

5

Re: luie bruid en bruidegom

in bed zou ik wel even over na denken
dat kan ook heel anders worden opgevat
onderuitgezakt op de bank wel heel erg leuk

6

Re: luie bruid en bruidegom

Opde rug in een romantisch grasveld met bloemetjes?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Re: luie bruid en bruidegom

Hoi,

bedankt allemaal voor jullie berichten. Ik heb wel wat leuks kunnen maken. Uitgezakt  op de bank. Ik zou wel de foto willen plaatsen. maar kan dat hier. of moet dat bij taartenparade.

En het was niet de opdracht van de bruidspaar zelf. maar van de vader van de bruidegom. Hij wilde een geintje uithalen met ze. Het wordt ook niet op de bruiloft gegeven maar van te voren bij het vrijgezellenfeest.


mvg.Ergul

8

Re: luie bruid en bruidegom

Lekker op een picknickkleed met allerlei leuke dingen er omheen? In de laatste Mjam stond toch zoiets? Met franse kaas en zo erbij.

Tieneke

9

Re: luie bruid en bruidegom

Ik denk dat je ze kan plaatsen bij de klein en fijn rubriek  :Y
Ben benieuwd hoe het gewroden is!