1

Onderwerp: Ik weet niet wie het doet maar....

Het is leuk dat de fotos die we plaatsen in de show off...zo snel in t galerie komen....

Nog leuker vind ik de teksten erbij!

:D:D:D

Goed gedaan!!!

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

2

Re: Ik weet niet wie het doet maar....

Hihi ik al denken waar heeft ze het over.. Ik ga kijken en zie nog steeds alleen mijn naam onder de foto. Wist ik veel dat ik de foto aan moest klikken.

Erg leuk die teksten erbij. :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Re: Ik weet niet wie het doet maar....

Alle eer hiervoor gaat naar Nathalie :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Ik weet niet wie het doet maar....

:O :O :O :O Dank je wel. Ik zit hier met blozende wangen!

Net is de galerie weer bij gewerkt. Die er nog eentje mist: fotoos apenstaartje deleukstetaarten punt nl en dan plaats ik hem zo snel mogelijk in de galerie.

5

Re: Ik weet niet wie het doet maar....

De galerie is inderdaad hartstikke leuk, wat een werk!

6

Re: Ik weet niet wie het doet maar....

hihi............zit hier met rode oren. Zelfs mijn baby cupcakes en babyvoetje koekjes en schuimpjes staan in de galerie. Dat was ff schrikken zeg.
Mun nijntje geboortekaarttaart niet........maar dat geeft nix. Dr staan 3 dingen van me in nu. Zit hier beetje trots te zijn. Erg zeg

7

Re: Ik weet niet wie het doet maar....

smarianne schreef:

Mun nijntje geboortekaarttaart niet........maar dat geeft nix. Dr staan 3 dingen van me in nu. Zit hier beetje trots te zijn. Erg zeg

Hoi Marianne,
Die nijnen geboortetaart hebben we er bewust niet ingezet. (auteursrechten ;)) Maar we hebben het wel overwogen :Y want hij verdient eigenlijk wel een plekje in de galerie. :Y:Y