1

Onderwerp: zelf silicone mallen maken.

Ik heb even een vraagje aan jullie,want ik weet niet meer waar ik moet zoeken. :s

Een tijdje terug heb ik Sili gekocht en daar verschillende malletjes van gemaakt.
Nu wil ik echter eens een keertje mallen maken van vloeibare silicone.
Wie van jullie heeft dit al eens gedaan?
En welke silicone moet ik daar dan voor gebruiken. (ik zelf denk shore 20 of zo)
Ik heb het hele internet al afgerend en vind overal weer wat anders over vloeibare silicone.
Nu weet ik dus niet meer welke soort/merk ik daar het beste voor kan gebruiken.
Het moeten dus van die zeer flexibele mallen gaan worden,zoals bv de parelmallen en de babymallen.

Wie o wie kan mij helpen??
Alvast heel erg bedankt voor jullie tips. :Y  :D

groetjes yvon

2

Re: zelf silicone mallen maken.

@Yvon je vraag staat hier helemaal goed hoor!
Bedankt voor je melding. Ik hoop dat je veel tips en advieze gaat krijgen (en bij deze heb je in ieder geval een upje  ;) )

3

Re: zelf silicone mallen maken.

Karin09 schreef:

@Yvon je vraag staat hier helemaal goed hoor!
Bedankt voor je melding. Ik hoop dat je veel tips en advieze gaat krijgen (en bij deze heb je in ieder geval een upje  ;) )

Dankjewel voor je reactie Karin.( en voor je upje,hihihi) :thumb:

groetjes yvon

4

Re: zelf silicone mallen maken.

niemand??  :s

groetjes yvon

5 Laatst bewerkt door monique69 (24-05-2013 23:57)

Re: zelf silicone mallen maken.

:s ken je helaas niet helpen...kheb die nog van sili liggen en moet zelfs kijken of mn vriendin de beschrijving erbij heeft gedaan..maar ff een reactie gedaan..kom je weer ff omhoog :thumb: s6

6

Re: zelf silicone mallen maken.

monique69 schreef:

:s ken je helaas niet helpen...kheb die nog van sili liggen en moet zelfs kijken of mn vriendin de beschrijving erbij heeft gedaan..maar ff een reactie gedaan..kom je weer ff omhoog :thumb: s6




Thanx!!  :D

groetjes yvon

7 Laatst bewerkt door Atena (30-05-2013 10:28)

Re: zelf silicone mallen maken.

Hoi Yvonne,

Vloeibare silicone kun je bij Bouwhuise ,Hanos of bij siliconesandmore bestellen, onder de naam Silicone culinair (er zijn 2 componenten A+B) Kijk maar nog verder op de volgende links (beginnen met www.)

siliconesandmore.nl/nl/products/culinary-art/products/siliconen-culinair-set.html?___SID=U

siliconesandmore.nl/nl/products/siliconen-culinair-set.html

youtube.com/watch?v=7S0f1KZShWg

Ik heb mijn eigen mallen met deze vloeibare silicone gemaakt (kijk even op mijn website bij galerij). Heb je nog vragen, dan hoor ik wel graag van je.

Groetjes van Atena

Smile, tomorrow will be worse- Murphy's Laws

8

Re: zelf silicone mallen maken.

Atena schreef:

Hoi Yvonne,

Vloeibare silicone kun je bij Bouwhuise ,Hanos of bij siliconesandmore bestellen, onder de naam Silicone culinair (er zijn 2 componenten A+B) Kijk maar nog verder op de volgende links (beginnen met www.)

siliconesandmore.nl/nl/products/culinary-art/products/siliconen-culinair-set.html?___SID=U

siliconesandmore.nl/nl/products/siliconen-culinair-set.html

youtube.com/watch?v=7S0f1KZShWg

Ik heb mijn eigen mallen met deze vloeibare silicone gemaakt (kijk even op mijn website bij galerij). Heb je nog vragen, dan hoor ik wel graag van je.

Groetjes van Atena


Wauw,je bent de allerbeste!!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:
Ik ga zeker even een kijkje nemen op die sites.
Alvast heeeeeel erg bedankt!! :Y  :D

groetjes yvon