Onderwerp: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Ik ben voor mijn Koekjes4Kika-actie op zoek naar heel veel Action wenskaartzakjes om de koekjes te verpakken...
Helaas verkoopt de Action in Uden ze niet meer.
Weet iemand toevallig of ze ergens anders bij de Action nog zulke zakjes hebben??

Of andere tips voor leuke, goedkope zakjes?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

2

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Nee ze hebben t helaas nergens meer te koop. Heb ook al een tijdje zitten zoeken. Had de zakjes uiteindelijk bij een boekhandel gevonden.

Eigenlijk zijn die zakjes er niet voor bedoeld. :shh: :)

Ik weet niet hoe groot je koekjes zijn, maar bij de Wibra heb je cakepop zakjes.

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Nee,hier zijn ze ook niet meer

I never met a calorie I didn't like....

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Ik woon in de Zaansrtreek zal morgen even naar Action fietsen en voor je kijken.
Mochten ze ze hebben hoeveel heb je er nodig?

5

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

boekenvoordeel verkoopt ze ook hoor

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

6

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Hier verkoopt de action.ze al sinds de zomer niet meer.... Dacht bij de andere filialen ook niet. Er staat bij v&a dacht ik een topic hiet over

7

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Bij de winkel "boekenvoordeel" kun je ze kopen. In vierkant en rechthoekig.

Maar als je er echt heel veel nodig hebt, waarom ga je dan niet naar Paardekooper?

8

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Ik baal er ook van dat ze ze niet meer hebben.
Boekenvoordeel, dat ik daar niet aan gedacht heb!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Zitten ze in een doosje en zitten er zakjes, labeltjes en stickers bij?
Want in leidschendam hadden ze die nog liggen. Als die het zijn, mail me dan even, dan kan ik ze voor je halen.

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

waar je ook kan kijken is op markten bij krampjes die spullen verkopen om kaarten te maken.

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Els komt net kijken schreef:

Ik woon in de Zaansrtreek zal morgen even naar Action fietsen en voor je kijken.
Mochten ze ze hebben hoeveel heb je er nodig?

Hoi, als ze ze nog hebben dan zou ik heel graag 10 zakjes willen!

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Katja1604 schreef:

Ik baal er ook van dat ze ze niet meer hebben.
Boekenvoordeel, dat ik daar niet aan gedacht heb!

Daar hebben ze ze inderdaad we maar die kosten 2,50 per 100.... Vind ik best veel?  :think:

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

13

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Ik vind nog mee vallen.... 2,50 voor 100. Kijk anders bij Hobbywinkels Pipoos,

Vriendin van me had ooit ergens vandaan gehaald en die heeft toen 9.50 betaalt per 100

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

14

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Ik vind nog mee vallen.... 2,50 voor 100. Kijk anders bij Hobbywinkels Pipoos,

Vriendin van me had ooit ergens vandaan gehaald en die heeft toen 9.50 betaalt per 100

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Vervelend nieuws, Action in Krommenie heeft ze niet.
Ik hoop dat iemand anders nog kan helpen.
Bakgroetjes

16

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Ik weet niet of jullie euroland (voorheen hete dat knakenland) hebben daar zijn ze ook te koop!! verschillende maten.
euroland is overgegaan op veel hobby spullen en idd ook kaarten en dus de zakjes ook de zakjes die wij (ik ook) gebruik voor de koekjes.

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

iktrakteer schreef:

Ik weet niet of jullie euroland (voorheen hete dat knakenland) hebben daar zijn ze ook te koop!! verschillende maten.
euroland is overgegaan op veel hobby spullen en idd ook kaarten en dus de zakjes ook de zakjes die wij (ik ook) gebruik voor de koekjes.

Wij hebben een Hobbyvoordeel.... Dat is van dezelfde keten als Euroland, ik ga morgen gelijk kijken!
Bdankt voor de tip!

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

iktrakteer schreef:

Ik weet niet of jullie euroland (voorheen hete dat knakenland) hebben daar zijn ze ook te koop!! verschillende maten.
euroland is overgegaan op veel hobby spullen en idd ook kaarten en dus de zakjes ook de zakjes die wij (ik ook) gebruik voor de koekjes.

Weet je trouwens de prijs van deze zakjes?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

19

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Kijk eens bij kimya verpakkingen, ook in aantallen van 100 stuks veel verschillende maten

20

Re: Wenskaartzakjes Action niet meer te koop???

Ik had de zakjes in oktober nodig voor de traktatie van mijn dochter toen had de action ze al niet meer.
Ik heb ze uiteindelijk bij de wibra gekocht (50 zakjes voor 1 euro) en die heb ze nu nog steeds liggen