1

Onderwerp: chocosticks als dowels gebruiken

Hallo,

Ik gebruikte voor mijn stapels (niet meer dan 3) chocofingers van de action of xenos. Maar die hebben ze helaas niet meer. Nu doe ik t met kitkat, want ik vind de orginele dowels maar niks.

Ik lees hier wel eens dat er chocosticks gebruikt wordt. Ik heb ze ook in huis, maar vind ze riskant. Lijkt mij snel breekbaar zo in de taart?

Zag toevallig net in de folder van Dirk staan, dus vroeg mij af of mensen deze dunne chocosticks gebruiken voor t stapelen??
Hoor graag jullie ervaringen:))

2

Re: chocosticks als dowels gebruiken

ze worden er idd wel voor gebruikt. ik hou het zelf ook bij kitkat.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

Re: chocosticks als dowels gebruiken

Heb ik wel eens gebruikt, bij een niet te grote bovenste taart. Dat is wel goed gegaan. En ik gebruik altijd redelijke zachte vulling.

4 Laatst bewerkt door claudia76 (27-03-2013 06:37)

Re: chocosticks als dowels gebruiken

ik gebruik ze altijd om te siapelen, totnutoe nooit problemen gehad. Altijd die van dirk :Y

5

Re: chocosticks als dowels gebruiken

Oo echt ? Dus ik hoef er niet bang voor te zijn? :o

6

Re: chocosticks als dowels gebruiken

gaat het met de kit kat ook goed dan?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Re: chocosticks als dowels gebruiken

met kitkat gaat het super! lekker stevig!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

8

Re: chocosticks als dowels gebruiken

Hier ook altijd met Kitkat gestut, tot een vierlaags taart aan toe, die ik ook nog 20 minuten moest vervoeren.
Vind dat vriendelijker dan houten of plastic buizen in je taart, maar heb nooit hoger hoeven stapelen....

Chocosticks lijken mij te dun, maar daar heb ik geen ervaring mee.

9

Re: chocosticks als dowels gebruiken

Kitkat hoef je niet bang voor te zijn nee. Maar de chocosticks ?? Ga t maar proberen bij een 'eigen gebruik taartje'  :)

10

Re: chocosticks als dowels gebruiken

Volgens mij heb ik de chocofingers ook wel eens bij Xenos gezien.

11

Re: chocosticks als dowels gebruiken

anja66 schreef:

Volgens mij heb ik de chocofingers ook wel eens bij Xenos gezien.

Klopt, ze waren daar te koop maar laatste tijd niet meer. Misschien daar wel? Ze waren echt ideaal en goedkoop! Wel jammer :(