1

Onderwerp: vraagje gender Reaveal cupcakes

Hallo

Een vriendin van me vroeg me of ik voor haar gender reveal cupcakes kan gaan maken wanneer ze het geslacht weten van hun baby. Zij willen hun familie zo bekend maken of het een jongen of een meisje is.
Dit is wat ze graag zou willen
http://img.photobucket.com/albums/v258/fannyv/genderreavealcupcakejongen_zpsd2798ac2.jpg

Vraagje: daar haar familie in Gent, Antwerpen en Nederland woont kan zij natuurlijk niet op dezelfde dag al die mensen hun cupcake gaan geven (ze moet er 25 hebben). En ze vroeg me dus hoe lang ze deze zou kunnen bewaren!
Ik vroeg me dus af zouden deze kunnen ingevroren worden?
Ik zou ze dus volledig bekleden en misschien kan ik die dan gaan invriezen en zo meegeven en dan kan zij de hoeveelheid uithalen om mee te nemen.
Wat zou ik dan best gebruiken dat goed houdbaar is? Hoe lang zouden ze dan houdbaar zijn (in diepvries)

Alvas bedankt op voorhand
Fanny

2

Re: vraagje gender Reaveal cupcakes

tja met zo'n vulling weet ik het ook niet, ik kan niet zien wat dat voor spul is, maar je kunt het toch ook simpeler doen. gebruik goede niet doorschijnende caisses en dan kleur je gewoon de hele cupcake. dan vervolgens dippen in de choco, zoals op het plaatje en dan zie je absoluut niet welke kleur eronder zit. en dan zie je ook de kleur als je erin bijt.

en dan zijn ze zeker in te vriezen...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Re: vraagje gender Reaveal cupcakes

Natuurlijk kan dat.

Persoonlijk zou ik de cupcakes dan maken van biscuit.
Is lekker luchtig en dan een beetje amandelessence er doorheen, heerlijk.
Je kunt dan ook gemakkelijk met een kleurtje biscuit aan de binnenkant werken.
Dan versieren en gewoon goed luchtdicht verpakt invriezen, is geen enkel probleem.

Succes

I may not be perfect, but i'm always me

4

Re: vraagje gender Reaveal cupcakes

Als die crème maakt botercreme met een kleurtje moet het volgens mij kunnen

5

Re: vraagje gender Reaveal cupcakes

Bedankt allemaal ik ga morgen het eens testen en zien wat het geeft. Biscuit ga ik zeker eens gebruiken en dan vergelijken.
Mercikes hoor))))

Fanny