1

Onderwerp: App voor foto's?

Ik weet hoe je een foto via je computer op de site kan zetten, maar ik vraag me af of er ook een soort app is voor je Ipod,Ipad,Iphone...
Ik gebruik namelijk altijd Tinypic, en dit gaat dus spijtig genoeg niet met mijn Ipod.
Mijn computer is even uitgeleend aan mijn nichtje, haar oude pc doet het niet meer, dus kwam ze hem even lenen.
Wel wil ik nu een foto op het taartenforum zetten! :D

Alvast erg bedankt!

2

Re: App voor foto's?

kijk eens of imageshack een app heeft..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Re: App voor foto's?

Dankjewel Bommeltje!
Imageshack heeft inderdaad app's, wel veel verschillende, dus ik weet niet goed welke ik moet nemen, maar ik zal eens iets proberen! :+

4

Re: App voor foto's?

Goede ervaringen met Pip Camera daar kun je de foto's mee 'schieten' bewerken incl leuke opmaak en collage's maar ook uploaden naar Facebook en dergelijke.

De leukste winkel met ruim assortiment, workshops en cursussen in Haarlem (o.a. Wilton en PME):  http://haarlem.deleukstetaartenshop.nl/ … /index.php

5

Re: App voor foto's?

bhuisje schreef:

Goede ervaringen met Pip Camera daar kun je de foto's mee 'schieten' bewerken incl leuke opmaak en collage's maar ook uploaden naar Facebook en dergelijke.

Ooh dankjewel, dat zal ik ook eens bekijken (: