1

Onderwerp: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Is het een idee, om net zoals voor de 18+ taarten, dat je ook ingelogd moet
zijn voor de Babbel na het Bakken ?
Er worden regelmatig toch erg persoonlijke onderwerpen besproken ! Ik zie dat er  heel vaak gasten op het forum zijn, en persoonlijk vind ik het niet zo
prettig dat jan en alleman mee kan lezen....:o
En voor de gasten die daar toch graag meelezen, is het toch een kleine moeite
om je te registeren en even voor te stellen op het forum :-)

wat vinden jullie ??

gr angelique

2

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Hier had ik nog nooit over nagedacht... maar ik ben het volledig met je eens!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

ik stem ook voor!

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Ik snap wel jullie vraag, maar vind 2003 (op moment van schrijven) mensen toch ook niet echt een knus groepje meer ;)

Ik hou er zelf sowieso altijd rekening mee met wat je wel of niet meldt op een (openbaar) forum. Er zijn altijd meer lezers dan posters. Nadeel van Babbel achter inlog, is dat je niet even alvast wat kunt lezen voor je inlogt als je

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Hmm, ik vind het niet echt nodig. Ik snap dat er veel persoonlijke dingen worden besproken, maar dan heb ik nog zoiets, op alle forums, het ís en blijft internet. Internet is wereldwijd en als je niet wilt dat jan en alleman je persoonlijke dingen weten, dan moet je ze niet op internet zetten.
Ik weet, dat wat ik hier post en op mijn eigen website, niet priv

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Ik ben het helemaal eens met Yvette (Pooh). Het is en blijft een WERELD WIJD WEB. Dus dat inloggen hoeft voor mij niet echt.

7

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Pooh schreef:

Hmm, ik vind het niet echt nodig. Ik snap dat er veel persoonlijke dingen worden besproken, maar dan heb ik nog zoiets, op alle forums, het ís en blijft internet. Internet is wereldwijd en als je niet wilt dat jan en alleman je persoonlijke dingen weten, dan moet je ze niet op internet zetten.
Ik weet, dat wat ik hier post en op mijn eigen website, niet priv

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Pooh schreef:

Hmm, ik vind het niet echt nodig. Ik snap dat er veel persoonlijke dingen worden besproken, maar dan heb ik nog zoiets, op alle forums, het ís en blijft internet. Internet is wereldwijd en als je niet wilt dat jan en alleman je persoonlijke dingen weten, dan moet je ze niet op internet zetten.
Ik weet, dat wat ik hier post en op mijn eigen website, niet priv

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Ik ben standaard ingelogd, wel zo makkelijk :D, maar BnhB hoeft van mij ook niet achter een inlog. Het is inderdaad het WWW en daar hou ik altijd rekening mee en volgens mij de meesten toch wel?
Bovendien zou je er ook niets aan "tegenhouden", registreren onder wat voor een naam dan ook is tenslotte zo gebeurd en dan kan een ieder die dat zou willen weer fijn meelezen.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Ik heb er verder ook geen problemen mee hoor,:-)  ik vroeg het me alleen af omdat ik op andere forums zit waar het stukje "ledenpraat" wel afgeschermd is,
Maar de 1 is ook wat opener dan de ander natuurlijk, ik hou er zelf in elk geval
wel rekening mee dat een ieder mee kan lezen ;-)

11

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Of een hoekje voor de 'oude taarten'? :D
Een apart gedeelte waar je kan inloggen als je voor een bepaalde tijd lid bent, zodat je wel persoonlijke dingen kwijt kan maar niet wil dat ieder

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

12

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

de chat voldoet prima
is meer op dingen gericht die niet met taarten te maken hebben

en voor de rest denk ik dat je niet uit het oog moet verliezen dat het forum het heeft over taart

de chat is niet altijd even actief maar daar kan je zelfs op het forum iets over afspreken

cateren is ook gebakjes maken :)

13

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

sir kneighf
noem tijd en plaats
noem je bijnaam op de chat en alles is mogelijk

cateren is ook gebakjes maken :)

14

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Haha, niets voor mij hoor! Maar op de wat grotere fora waar ik kwam was er meestal wel zo'n subforum waar je na bepaalde tijd kon worden toegelaten en daar werd veelvuldig gebruik van gemaakt. Natuurlijk gaat het voornamelijk taart, maar dit forum is inmiddels toch aardig gegroeid de afgelopen tijd, dus misschien dat zoiets wel fijn zou zijn voor sommige mensen. Het is maar een idee ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

15

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Ik ken het principe en heb ook wel eens met het idee gespeeld. En ik deel jouw (=Sir Kneighf) mening dat een 'babbel' niet pers

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Ja, kijken naar het aantal (serieuze!) berichten lijkt me dan ook zeker geen slecht plan!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

17

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Sir Kneighf schreef:

Ja, kijken naar het aantal (serieuze!) berichten lijkt me dan ook zeker geen slecht plan!

mmmmmmm. ik mag toch graag een grapje maken of een wat minder serieus bericht typen.......lig ik er dan uit :lol:..........of mag ik gezien het aantal berichten dan toch meedoen :D

Alles goed???? nee 3 fout

18

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Maar voor mij hoeft het ook niet zo nodig achter een inloggebeuren, je weet nou eenmaal als je een berichtje plaatst dat iedereen kan meelezen (en daarom zeur ik hier nooit over mijn schoonzus, en in mijn echte leven altijd ;) wie weet leest ze mee)

Alles goed???? nee 3 fout

19

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Wat mij betreft hoeft het inloggebeuren ook niet. Babbel na het bakken is nu gewoon lekker luchtig met hier en daar een serieuze noot. Ik zelf zal niet snel iets heel persoonlijks neerzetten op internet (denk er altijd van te voren over na). En zou het ook jammer vinden als je zoiets krijgt van 'zij' en 'wij'.
groetjes marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

20

Re: Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,

Ikkie schreef:

de chat is niet altijd even actief maar daar kan je zelfs op het forum iets over afspreken

misschien komt dat omdat er mensen niet in kunnen komen??? Zoals ik bv. Ik heb het een aantal keren geprobeerd maar krijg telkens een fout melding van acitve X geloof ik (durf nou niet met zekerheid te zeggen) Heb de laptop anders heel up te date altijd dus ik snap niet wat er mis is.............

Tjah en mensen die iets niet aan jan en alle man kwijt willen, typen het dan ook niet.............denk ik................

Berichten [ 20 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Ook inloggen voor de Babbel na het Bakken,