Re: Rotterdammers ??

Maakt me niet zo veel uit. 's Avonds heb ik de auto en heeft een lichte voorkeur, maar ik kan ook met de tram komen.

Life is short, eat dessert first!
https://www.facebook.com/tantetaart.nl

Voor mij is dat overdaad niet te doen, heb 2 kleine kindertoeslag, van 2,5 en 6 maanden.

Zelf ben ik voor om elkaar eerst beter en goed te leren kennen eer we afspreken maar dat is ieder voor zich.

Like mijn pagina op Facebook..Brenda's home bakery
Www.facebook.com/brendashomebakery

Voor mij is dat overdaad niet te doen, heb 2 kleine kindertoeslag, van 2,5 en 6 maanden.

Zelf ben ik voor om elkaar eerst beter en goed te leren kennen eer we afspreken maar dat is ieder voor zich.

Uhmmm... dan begrijp ik je oproepje niet helemaal? Met elkaar in contact komen doen we al via dit forum toch? Dan maakt je woonplaats toch niet zo veel uit? Ik meende dat je graag eens af wilde spreken. Maar goed, ik sta voor alles open en kan alle kanten op, zeker 's avonds. Maar als er verder geen animo is, dan trek ik me weer heel zachtjes terug ;-)

31

Ieder voor zich, maar de keren dat ik met mensen afgesproken heb via het forum, waren altijd gezellig en leerzaam!
Kost niks en levert veel op.
Het is ook leuk om mensen op weg te helpen met een techniek die ze nog niet beheersen en jij wel.

woon tegenwoordig in dordt..

maar ben opgegroeid in hoogvliet (voor de kenners de baarsweg) heb in lombardijen gewoond en ook paar jaar in delfshaven..

rotterdam blijft mijn stad

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

33

21e lijkt me leuk! Ik wil er wel bij zijn. Kun je redelijk parkeren? Oh ja, ik kan alleen ' s avonds.....

Sinful Sweets schreef:

Uhmmm... dan begrijp ik je oproepje niet helemaal? Met elkaar in contact komen doen we al via dit forum toch? Dan maakt je woonplaats toch niet zo veel uit? Ik meende dat je graag eens af wilde spreken. Maar goed, ik sta voor alles open en kan alle kanten op, zeker 's avonds. Maar als er verder geen animo is, dan trek ik me weer heel zachtjes terug ;-)

O zo bedoel ik het niet, wil graag eens afspreken lijk me ook hartstikke leuk. Alleen dacht Laten we elkaar zo beetje eerst goed kennen door te kletsen voor dat we elkaar irl ontmoeten. Heb in t verleden Wellens vaker via internet mensen ontmoet maar te snel afgesproken en dat viel niet altijd even goed.

35

hallo ik woon ook in rotterdam ijselmonde al weer 30 jaar

brenda17062010 schreef:
Sinful Sweets schreef:

O zo bedoel ik het niet, wil graag eens afspreken lijk me ook hartstikke leuk. Alleen dacht Laten we elkaar zo beetje eerst goed kennen door te kletsen voor dat we elkaar irl ontmoeten. Heb in t verleden Wellens vaker via internet mensen ontmoet maar te snel afgesproken en dat viel niet altijd even goed.

Okay, dat begrijp ik. Ben zelf nogal een "lefgozer", ik zie wel waar het schip strandt. Maar met begrip voor jou standpunt, hoor. Ik blijf het leuk vinden om met gelijkgestemden af te spreken en om te zien of er misschien mensen bij zijn met wie je af en toe kunt afspreken/ideeën kunt uitwisselen. Dus wat doen we met de 21ste? Ik ben er nog steeds voor te porren, maar moet wel een datum kunnen vastzetten ivm met mijn klantafspraken (ben pedicure).

37

Hoi dames,

Ik woon in Rotterdam West, maar ben opgergroeid in zuid (IJsselmonde).
Brenda, ik heb 10 jaar jn Sportdorp gewoond. Mijn ouders wonen er nog steeds :)

38 Laatst bewerkt door Fleurenco (05-02-2013 22:30)

Hier Bergschenhoek maar een zwaar gebrek aan tijd en oppas  :D

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

39

Wat mij betreft is iedereen welkom op de 21e.
als je me mailt stuur ik mijn adres terug.
Ik ben bezig met Wilton 2, dus we kunnen leuk met icing bloemen spuiten. ik moet nog een puzzelplaatje maken en ik wil graag een schilderen op een taart.
Of we drinken alleen koffie en kijken foto's, dat kan natuurlijk ook!

Grima schreef:

Wat mij betreft is iedereen welkom op de 21e.
als je me mailt stuur ik mijn adres terug.
Ik ben bezig met Wilton 2, dus we kunnen leuk met icing bloemen spuiten. ik moet nog een puzzelplaatje maken en ik wil graag een schilderen op een taart.
Of we drinken alleen koffie en kijken foto's, dat kan natuurlijk ook!

Count me in! Ik heb vanavond mijn eerste Wilton 1 les gehad en leuk dat ik het vond. Beetje kennismaken en koffie drinken vind ik al heel leuk voor een eerste keer. Lijkt me hartstikke leuk :-)

41 Laatst bewerkt door didine (07-02-2013 21:03)

hoi allemaal.,
ik woon in capelle aan den ijssel
ben ook dus bezig met taarten, heb het mezelf aangeleerd en wilde graag ook met mensen uit rotterdam e.o. in contact komen om af te spreken. \lijkt me leuk en gezellig , avondje freubelen :)

42

Gezellig!

Grima, stuur je dan even je adres per persoonlijk bericht? Ik heb de 21ste ingepland.

44

@Sinful Sweets.
Gedaan.
Hoe laat kan ik je verwachten? Rond 19.30 uur?

Nog meer gegadigden? Hoe meer hoe gezelliger!

45

Jammer dat het op een donderdagavond is maar anders was Ik ook gekomen.  Lijkt me erg gezellig enne woon ook in Rotterdam West/blijdorp. Graag kom ik een volgende ook. Groet Joyce

46

Jammer dat het op een donderdagavond is maar anders was Ik ook gekomen.  Lijkt me erg gezellig enne woon ook in Rotterdam West/blijdorp. Graag kom ik een volgende ook. Groet Joyce

Grima schreef:

@Sinful Sweets.
Gedaan.
Hoe laat kan ik je verwachten? Rond 19.30 uur?

Nog meer gegadigden? Hoe meer hoe gezelliger!

Lijkt me een prima tijd. Tot dan!

48

Het gaat mij helaas niet lukken!! Ik heb het even aangekeken, maar ik heb teveel pijn. Ik moet 's avonds echt op tijd (lees 19.00 uur) mijn bed in om te kunnen werken. Heb een tijdelijk contract wat ik graag verlengd wil zien. Ziek melden is geen optie  :(
Volgende keer ben ik er graag bij!!

49

We doen het gewoon nog een keer over.
Ik zorg morgen voor een portie royal icing om te proberen de suikerdecoraties van de xenos na te maken. Gewoon voor de lol om te kijken of we dat kunnen.

Grima, kun jij alsjeblieft nog even je adres doorgeven aan mij? Op de 1 of andere manier heb ik die weggetoverd. Ik heb ook nog wat icing liggen (restjes) in medium, die neem ik wel mee dan. Komen er verder nog mensen?