1

Onderwerp: Zakjes cakepops

Waar kan ik zakjes voor cakepops kopen? (niet online!) Wil namelijk cakepps trakteren!

2

Re: Zakjes cakepops

Bij pipo's, die hobbywinkel.

Succes!

3

Re: Zakjes cakepops

bij de action of bij boekenvoordeel.

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: Zakjes cakepops

Bij mij  :D  Ik stuur je wel een mailtje!

5

Re: Zakjes cakepops

vonn schreef:

bij de action of bij boekenvoordeel.


Even een vraagje:
Hoe zien die zakjes er bij de action uit dan?? Ben ik wel benieuwd naar ;)

A Cupcake A Day Keeps The Blues Away!

6

Re: Zakjes cakepops

Kim24 schreef:
vonn schreef:

bij de action of bij boekenvoordeel.


Even een vraagje:
Hoe zien die zakjes er bij de action uit dan?? Ben ik wel benieuwd naar ;)

Het zijn gewoon die doorzichtige zakjes waar ze ook zelfgemaakte kaarten in doen, ze liggen dan ook bij die hobby spulletjes. Als ik het goed heb 50 voor een euro

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Zakjes cakepops

Die zakjes van de action of boekenvoordeel zijn wel groot! Daar past een kaart van 10x15 cm in. Voor een cakepop heb je vaak een smaller zakje nodig!

8

Re: Zakjes cakepops

Ik knip er altijd een klein stukje af, en dan een lintje erom. Staat heel gezellig :Y

Help mijn vrouw heeft een hobby

9

Re: Zakjes cakepops

of kleine zakjes bij de makro,gebruiken ze voor sambal,ik geloof 1000 stuks voor 10 euro.

10

Re: Zakjes cakepops

vonn schreef:
Kim24 schreef:
vonn schreef:

bij de action of bij boekenvoordeel.


Even een vraagje:
Hoe zien die zakjes er bij de action uit dan?? Ben ik wel benieuwd naar ;)

Het zijn gewoon die doorzichtige zakjes waar ze ook zelfgemaakte kaarten in doen, ze liggen dan ook bij die hobby spulletjes. Als ik het goed heb 50 voor een euro

Nu nog? Heb er pas nog naar gekeken maar kan ze hier niet vinden :(

Een kennis is iemand met wie je lacht, een vriend is iemand met wie je ook huilt.

11

Re: Zakjes cakepops

Ze zijn er ook niet meer bij de Action helaas.....

12

Re: Zakjes cakepops

Zou je hiervoor niet gewoon een rol trasparant folie kunnen pakken.  Daar vierkantjes uit knippen deze om je cakepop doen en een strikje erom?
Iemand al geprobeerd? Kan dit wel ivm hygiene enz.?

Groetjes

13

Re: Zakjes cakepops

Zakjes (2 maten)  zijn ook te koop bij de Wibra!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

14

Re: Zakjes cakepops

Kun je die zakjes (normaal voor kaarten) ook gebruiken om de cakepops (voedsel) in te verpakken?

15

Re: Zakjes cakepops

Hier liggen die "zakjes" van de action al zekers sinds de zomer niet meer in de winkel.... Zag ze liggen, bedacht een week later dat ik ze voor de traktatie van de kids kon gebruiken en sindsdien niks meer.  :/

Re: Zakjes cakepops

Ik zag ze inderdaad ook niet meer van de week bij de action

I never met a calorie I didn't like....

17

Re: Zakjes cakepops

beetje late reactie

maar altijd handig voor als je weer eens cakepops maakt!! de cakepops zakjes zijn nu te koop bij de Wibra (en meerdere aanbiedingen voor de cakepops) zit  30 zakjes in een verpakking voor E0.50 !! je moet wel snel wezen want ze zijn zo op!! let wel op er zijn 2 formaten de kleinere is precies de goede fomaat!! (vind ik)

doei doei

18

Re: Zakjes cakepops

beetje late reactie

maar altijd handig voor als je weer eens cakepops maakt!! de cakepops zakjes zijn nu te koop bij de Wibra (en meerdere aanbiedingen voor de cakepops) zit  30 zakjes in een verpakking voor E0.50 !! je moet wel snel wezen want ze zijn zo op!! let wel op er zijn 2 formaten de kleinere is precies de goede fomaat!! (vind ik)

doei doei