1

Onderwerp: Topic pleite

Hallo,

Misschien een rare vraag. Waarom worden die topics zo nu en dan meerdere malen per dag "geleegd" om het zo te zeggen?? En op een andere dag staan er tig pagina's.... Heb je net een topic weggezet, was het net geleegd, kijk je weer, je topic staat erop, en dan 2 uur later bv. kijk je weer, is je topic pleite. :s Waarom kan dat niet één keer per dag op een bepaalde tijd gedaan worden?? Vind dit best vervelend. Ik weet natuurlijk niet wat de anderen hiervan vinden.

2

Re: Topic pleite

heb geen idee wat je bedoelt, topics die verdwijnen?
Kijk je steeds bij nieuwe berichten? Daar staan de topics die een nieuwe reactie hebben gekregen, wanneer je gekeken hebt verdwijnen deze weer om vervolgens weer op te duiken wanneer er een nieuwe reactie is. Je kunt ook kijken bij actieve onderwerpen.

3

Re: Topic pleite

Je zet een nieuwe topic, vandaag nog gedaan om 12.54 uur, "nieuwe berichten" was net geleegd voor ik het erop gezet had. Kijk ik een uur later weer, was net weer geleegd en mijn topic weg..... Bij mijn berichten staat het er gewoon op. Snap je wat ik bedoel?? :think:

4

Re: Topic pleite

Begrijp eerlijk gezegd ook niet echt wat je bedoelt  :o

5

Re: Topic pleite

Je bedoelt dat je topic soms niet (meer) in de lijst met nieuwe berichten staat? Als er niet op gereageerd wordt in de tussentijd dat je even weg bent, dan staat het topic ook niet meer in die lijst. Pas als er weer gereageerd wordt komt je topic weer terug in die lijst. Je topic staat verder wel gewoon nog in de rubriek.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Re: Topic pleite

Pooh schreef:

Je bedoelt dat je topic soms niet (meer) in de lijst met nieuwe berichten staat? Als er niet op gereageerd wordt in de tussentijd dat je even weg bent, dan staat het topic ook niet meer in die lijst. Pas als er weer gereageerd wordt komt je topic weer terug in die lijst. Je topic staat verder wel gewoon nog in de rubriek.

Juist ja, dat bedoel ik. Dat weet ik allemaal wel. Maar hij was pas geleegd voor ik mijn topic erop zette. en ongeveer een uur later werd het weer geleegd. Snap je nu wat ik bedoel?? Zo wordt het meerdere keren per dag geleegd en de andere keer staan er tig pagina's en duurt het een paar dagen voor het geleegd wordt.....

7

Re: Topic pleite

Volgens mij heeft dat gewoon te maken met wanneer jij voor het laatst online ben geweest. Het wordt dus helemaal niet geleegd maar er wordt een nieuwe lijst met nieuwe berichten voor je gemaakt die na jouw laatste bezoek geschreven zijn. Snap je wat ik bedoel?
Die lijst is dus ook voor iedereen anders.

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

8 Laatst bewerkt door Carien (21-12-2012 10:03)

Re: Topic pleite

precies :) er wordt niks geleegd, zonder reacties is een topic niet meer nieuw; wel staat het in aktieve berichten (diezelfde dag).
Als alle berichten in de 'nieuwe' zouden blijven staan, zou het super-onoverzichtelijk worden.....
enneuh, zoals je zelf al zegt..'pleite' is er niks :nooo het topic is er nog gewoon, terug te vinden in de juiste rubriek en bij je eigen berichten :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Re: Topic pleite

Trek mijn handen terug. Of ik vertel het verkeerd of jullie snappen mij niet.... Niet kwaad bedoeld, als het toevallig zo overkomt. :think:

10

Re: Topic pleite

Probeer je het even uit. Nieuwe berichten aanklikken en dan alle topics openen. Daarna weer op nieuwe berichten klikken en dan zijn ze als het goed is allemaal weg, of alleen de berichten met weer een nieuwe reactie staan er nog. Want die laten ze alleen zien bij nieuwe berichten: de topics met een nieuwe reactie sinds je de laatste keer dit topic hebt bekeken.

11

Re: Topic pleite

Dat weet ik allemaal en dat bedoel ik ook helemaal niet..... Ik weet dat het blauwe piijltje oranje wordt als je die topic gelezen hebt, en als er een nieuwe reactie op komt dat het pijltje weer blauw is, maar dat bedoel ik helemaal niet.

Ik zal het nog eens uitleggen:
Je hebt de index, die is onderverdeeld met forums en, nu komt het, dat is weer onderverdeeld in topics. Maar als men naar het forum gaat, dan ga je onder de betreffende categorie een nieuw "topic" openen. Heb je dat gedaan, dan komt het te staan bij "nieuwe berichten" en "mijn berichten". Met "mijn berichten" heb ik nu totaal  niks te maken, alleen met "nieuwe berichten". Dus, je ziet dat bij "nieuwe berichten" alle topics weg zijn gehaald, zodat het allemaal niet overvol raakt. Logisch!  Je zet je topic weg, dus men heeft op "ok" geklikt, zodat het bij "nieuwe berichten" komt te staan. Dus ook geen blauw pijltje te zien. Kijk je een uur later nog eens, zijn weer alle topics weg.... Ik hoop dat jullie me nu snappen. Anders weet ik het echt niet meer.... :/

12

Re: Topic pleite

Ik weet niet zeker of ik het begrijp maar probeer het toch....
Heeft dit niks te maken met dat er best wel veel nieuwe topics bij komen en/of er veel gereageerd wordt in een korte tijd? Dan sta je zo onderaan, zeg maar... ;)

13

Re: Topic pleite

Volgens mij bedoel je gewoon dat het hele topic ;nieuwe berichten 'af en toe opgeschoond wordt en dat het de ene keer vol staat met 4 pagina's berichten voordat hij leeg gehaald wordt en de andere keer staat er misschien maar 1 pagina met berichten. Toch............. :Y

14

Re: Topic pleite

:lol:  :lol:  :lol:
Nou weet ik het helemaal niet meer....

15

Re: Topic pleite

Voor jou is het geen nieuw bericht en als er na de vorige keer geen reacties zijn geweest, dan staat het ook niet in JOUW nieuwe berichten.

Je bedoelt toch echt hetzelfde als de anderen, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

16

Re: Topic pleite

hahaha Nee dat bedoel ik echt helemaal niet. Ik heb er ook neergezet dat mijn topis wél in

17

Re: Topic pleite

En nu staat verhaal er maar half op na 6x die vragen beantwoord te hebben. :s  :grr:

18

Re: Topic pleite

Pandora schreef:

hahaha Nee dat bedoel ik echt helemaal niet. Ik heb er ook neergezet dat mijn topis wél in

Ga ik het nog maar een keer neerzetten voor het half afgebroken was.. :s

"mijn berichten" staat, maar niet meer in de "nieuwe berichten". Dan is het schoongemaakt om voor nieuwe topics plaatst te maken. Voor de rest zwijg ik er écht over...... :x Kan het beter allemaal aanwijzen, maar dat gaat een beetje moeilijk he.... :think:  :rolleyes:

Ik wens iedereen alvast hele fijne kerstdagen en dat we lekker van onze familie, vrienden en kenissen en van alle gezelligheid mogen genieten . :)

19

Re: Topic pleite

Pandora schreef:

hahaha Nee dat bedoel ik echt helemaal niet. Ik heb er ook neergezet dat mijn topis wél in

Ga ik het nog maar een keer neerzetten voor het half afgebroken was.. :s

"mijn berichten" staat, maar niet meer in de "nieuwe berichten". Dan is het schoongemaakt om voor nieuwe topics plaatst te maken. Voor de rest zwijg ik er écht over...... :x Kan het beter allemaal aanwijzen, maar dat gaat een beetje moeilijk he.... :think:  :rolleyes:

Ik wens iedereen alvast hele fijne kerstdagen en dat we lekker van onze familie, vrienden en kenissen en van alle gezelligheid mogen genieten . :)

20

Re: Topic pleite

Zal ik het dan ook nog eens proberen? ;)

Als je ipv op nieuwe berichten op actieve berichten klikt, en je scrollt naar de tijd van je topic, is ie dan nog weg?? Ik heb nl nog nooit meegemaakt dat een topic van me verdwenen is ( en ik heb er nogal wat ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

21

Re: Topic pleite

Ik begrijp geloof ik wel wat je bedoelt, ik zal het ook een keer proberen ;)

Het lijstje "nieuwe berichten" is de lijst met berichten die nieuw geplaatst zijn of waarop gereageerd is sinds jouw laatste bezoek. Als je op zo'n bericht klikt, open je het, en wordt het gemarkeerd als gelezen (het blauwe pijltje wordt oranje). Als je dan terug gaat naar de lijst "nieuwe berichten", staat het topic er nog wel, maar heeft het dus een oranje pijltje.

Als je vijf minuten (geloof ik) niets gedaan hebt op het forum (nergens op geklikt hebt, zeg maar), dan ben je niet meer actief, dus vind het forum dat je er niet meer bent. Ook al heb je het wel nog steeds op je scherm staan.
Open je DAN weer de "nieuwe berichten" lijst, dan staan daar alleen de berichten die geplaatst zijn na je laatste bezoek. Zeg maar, nadat je gestopt bent met klikken.

En inderdaad, in de "actieve berichten" lijst blijven ze wel staan. Dat is meer een "nieuwe berichten" lijst die niet automatisch opgeschoond wordt.

22

Re: Topic pleite

Om een lang verhaal kort te maken, er is helemaal niemand die die lijst opschoond. Er is geen knop "Nieuwe berichten leegmaken" voor de admins ofzo :P

23

Re: Topic pleite

Is er iemand in Breskens die even langs kan gaan om het uit te leggen haha! voor mij helaas te ver weg...

24

Re: Topic pleite

@ Annataart Hmmmm.....vreemd. :think: Dus niemand van de admin haalt de nieuwe berichten weg (leegt het/opschonen), maar gebeurd wel regelmatig dat er i.p.v. bijv. 10 pagina's ineens nog maar 1 staat. Waardoor je "nieuwe of pas geplaatste" topic weg is, maar nog wel bij "mijn berichten" te zien is. :/

25

Re: Topic pleite

Is er iemand in Breskens die even langs kan gaan om het uit te leggen haha! voor mij helaas te ver weg...

Das jammer hihi..... En hier is niemand die ik ken hier in de buurt die ook op het forum zit. :nooo

Zal ik het dan ook nog eens proberen?

Als je ipv op nieuwe berichten op actieve berichten klikt, en je scrollt naar de tijd van je topic, is ie dan nog weg?? Ik heb nl nog nooit meegemaakt dat een topic van me verdwenen is ( en ik heb er nogal wat  )

Er is gelukkig helemaal niks verdwenen. :) Alleen bij "nieuwe berichten" verdwijnt het regelmatig, waardoor men er niet op kan reageren. :s