1

Onderwerp: Puzzelplaatje

Hoi,

Ook ik heb weer eens een poging gedaan aan een puzzelplaatje. Ik heb er meteen een video van gemaakt. Mijn How-To dus :D

http://www.youtube.com/watch?v=uPJfZTtc … ature=plcp

Veel plezier met kijken :)

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

2

Re: Puzzelplaatje

Volgende week gaan we puzzel plaatjes freubelen, dus dit is een leuke tip. Duidelijk gedaan hoor  :thumb:

L'excitation sympathique aprГЁs l'utilisation du sildГ©nafil peut ГЄtre impliquГ©e pas entravГ© l'efficacitГ© antitumorale de dox figue.

3 Laatst bewerkt door Sofia (18-11-2012 13:51)

Re: Puzzelplaatje

Leuke how-to alleen is het wel hoofdje en geen hoofje zoals in de tekst van het filmpje te zien is. Verder is ballon met dubbel L.  :o

4

Re: Puzzelplaatje

Sofia schreef:

Leuke how-to alleen is het wel hoofdje en geen hoofje zoals in de tekst van het filmpje te zien is. Verder is ballon met dubbel L.  :o

Dit zei mijn vriend ook al, maar ja daar wordt het filmpje niet minder van toch? :)

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

5

Re: Puzzelplaatje

Erg duidelijke en goede uitleg :)

6

Re: Puzzelplaatje

Goede uitleg, vroeg me alleen af wat je met het derde/tweede plaatje doet? Daar puzzel je normaal toch op? Ik snap wel dat het met zo'n eenvoudig plaatje niet nodig is, maar toch.

7

Re: Puzzelplaatje

cupcakenl schreef:
Sofia schreef:

Leuke how-to alleen is het wel hoofdje en geen hoofje zoals in de tekst van het filmpje te zien is. Verder is ballon met dubbel L.  :o

Dit zei mijn vriend ook al, maar ja daar wordt het filmpje niet minder van toch? :)

Dat niet maar die foute spellingen stoorden me wel eerlijk gezegd.

8

Re: Puzzelplaatje

Scheila schreef:

Goede uitleg, vroeg me alleen af wat je met het derde/tweede plaatje doet? Daar puzzel je normaal toch op? Ik snap wel dat het met zo'n eenvoudig plaatje niet nodig is, maar toch.

Dat kan, dat wordt ook zeker wel gedaan maar ik vinf het fijner en mooier om een puzzelplaatje op een andere ondergrond te maken want, dan kan je hem "oppakken" als het ware.

Het is maar net wat jezelf het fijnst, mooist en handigst vind.

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl