1

Onderwerp: Gekleurt Satin Ice

Hoi allemaal,

Ik had een vraagje.
Ik kon dit jaar niet naar taart en trent vanwege ziekte maar nu begreep ik dat Satin Ice er stond met vootgekleurde fondant.
Weet iemand toevallig of deze al in nederland te koop is en zo ja waar.
Ik heb het vorige week nog gevraagt in deleukstetaartenshop maar die wisten nog niets. Alleen dat ze vorig jaar verkeerde e-nummer hadden en dat deze aangepast moesten worden.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Alvast bedankt aan iedereen.

2

Re: Gekleurt Satin Ice

Van wat ik hoorde, is het verhaal nog hetzelfde, namelijk kleurstoffen die in het buitenland wel mogen en bij ons nog niet. Ze zijn er wel mee bezig om de kleuren geschikt te maken voor onze markt.
Zelf heb ik fondant met buttercream-smaak gekocht en het smaakt heerlijk, zelfs voor een niet-fondant-liefhebber als ik.

Tieneke

3

Re: Gekleurt Satin Ice

Ik heb bij de stand een gesprek gehad met één van de dames. Ze zijn kleuren voor Europa aan het ontwikkelen en die zijn vanaf volgend voorjaar te koop bij Taart & Decoratie.
Ik neem aan dat meerdere bedrijven het gaan verkopen, maar zo als het er nu voor staat is dit de eerste winkel.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Re: Gekleurt Satin Ice

Tante Tien schreef:

Zelf heb ik fondant met buttercream-smaak gekocht en het smaakt heerlijk, zelfs voor een niet-fondant-liefhebber als ik.

Tieneke

ohh echt ik dacht buttercreme mmm zal dat smaken
maar wel dus ga ik dat ook eens proberen